Nuudlivalmistaja on tänaseks 20-aastase tennisetähe ees, kes omab nii Jaapani kui ka USA kodakondsust, vabandanud.

"Me ei tahtnud teda puhtaks pesta," kinnitas Nissini pressiesindaja Daisuke Okabayashi CNN-ile. "Me tunnistame, et me pole sel teemal piisavalt peened olnud ning pöörame mitmekesisusele edaspidi rohkem tähelepanu."

Australian Openi pressikonverentsil küsiti skandaali kohta kommentaari ka Osakalt endalt. Neiu vastas, et reklaami ümber puhkenud poleemika pole teda väljakul mõjutanud, kuid sponsorist oleks kena sellised detailid temaga tulevikus enne avaldamist läbi rääkida.

"Ma ei usu, et nad seda meelega tegid - puhtaks pesid või midagi sellist... Aga ma arvan kindlasti, et järgmine kord, kui nad mind portreteerida üritavad, võiksid nad minuga sellest rääkida," sõnas valitsev US Openi tšempion, kes laupäevase Australian Openi finaali võidu korral tõuseks uueks maailma esireketiks. Kaotuse korral tõuseb WTA edetabelit juhtima tšehhitar Petra Kvitova. Senine esireket Simona Halep langeb kolmandaks.

Nissini esindaja väidab aga, et Osaka nägi klippi enne avaldamist, kuid mängija reklaamiõigusi omava kompanii IMG palvel on see Youtube'ist ja muudest kanalitest eemaldatud.

"Ma olen nendega rääkinud. Nad vabandasid," ütles Osaka veel ajakirjanikele.

Anime stiilis tehtud reklaami kujundas populaarse koomiksi "Tenniseprints" autor Takeshi Konomi.

Jaapanis Chūō-ku's sündinud Osaka ema on jaapanlanna, isa haitilane. USA-sse Long Islandile koliti, kui Naomi oli kolmeaastane.