Addinol Kesk-Eesti rahvarallit alustas 51 võistluspaari, kellest finišeeris 49. Neist suurem osa võttis osa ka rallile eelnenud 1,1 kilomeetri pikkusest testikatsest, mille läbisid vähima ajaga Mitsubishi Lanceril sõitnud Helmet Palm - Manivald Kasepõld. Võistlusel Raplamaa mehed paraku kolme sekka ei mahtunud ning nad pidid leppima neljanda kohaga, vahendab rally.ee.

Võiduni jõudsid Autoekspert Balti rahvaralli karikasarja avaetapil Aiko Aigro - Marko Koosa, kes edestasid teise tulemuse kirja saanud rallipaari Gert Aasmäe - Teele Sepp kokkuvõttes 8 sekundiga. Üldarvestuse ja 4WD klassi kolmandad olid Are Uurimäe - Tanel Paut, keda jäi võitjaist lahutama 12 sekundit.

Viienda tulemusega lõpetasid sõidu Virgo Arge - Heigo Lõbus ja kuuendaks platseerusid Silver Sõmer - Allan Maar. Erinevalt konkurentidest võistlesid Sõmer ja Maar mitte Mitsubishi või Subaruga, vaid Daihatsuga. Silver Sõmer kinnitas naerulsui juba stardi eel, et ta läheb võitu püüdma. Tulemusega oli oma õnnenumbrit kandva autoga sõitnud mees lõpuks mõistagi rahul.

Kui tänavuse hooaja ainsa talvise rahvaralli võitnud Aigro ja Koosa olid teeninud 10 sekundilise ajakaristuse ja suutsid ometi võistluse võita, siis favoriitide sekka arvatud Jaan Tammor ja Erki Roosimägi paraku head tulemust loota ei saanud, kuna hilinemine tehnilisse kontrolli tõi neile minuti ja 40 sekundi jagu ajatrahvi juba enne ralli starti. Ajakaristusi teenis rallilt kokku kaheksa ekipaaži.

Kolme naisvõistleja omavahelises mõõduvõtus teenisid võidukarikad välja Marin Aarn - Eliise Nõmm. Volkswagen Golfil sõitnud konkurentidele jäid 16,9 sekundiga alla Sirje Potisepp - Terko Jakobson. Kolmanda tulemuse said kirja Riin Peddai - Tarmo Peddai.

Keskmised kiirused äsjasel rahvarallil jäid suuremalt jaolt alla 50 km/h. Vaid kolmandal ja viiendal lisakatsel ületas seda mõne 4WD klassis võistelnu kiirus. Seejuures olid võistluse korraldajad tempomuutustega sõidunaudingut pakkuvail katsetel kiiruse piiramiseks kasutanud vaid kahte šikaani.