Klubi pressiteates põhjendatakse otusst järgmiselt:

"Teadupärast jäi ameeriklane eile maha lennukist ning ta oleks siia jõudnud kõige varem alles homme õhtuks. See tähendanuks aga, et mees oleks kõige varem saanud debüüdi teha alles neljapäevases mängus TTÜ vastu ning sedagi ilma ühegi ühistrennita koos meeskonnaga, mis kindlasti raskendanuks tema kasutamist ka neljapäevases koduliiga mängus. Kuuajalisse testperioodi mahtunuks seega reaalselt vaid mängud pühapäeval Lietuvos rytase vastu ja järgmisel nädala EuroCupi lahing Haifa vastu Iisraelis. Teadupärast vastavalt juhendile poleks Stinson saanud osaleda ka Eesti karikavõistluste final-fouris, kuna mängijate lisaregistreerimine lõppes karikavõistlusteks 1. detsembril."

Peatreener Alar Varrak: "Eks me lootsime temast tõesti abi juba Skopje mänguks aga kui tema tulek jäi venima, siis vaid kaheks mänguks tema toomisel testperioodiks me mõtet ei näinud. Kahtlus mehe suhtumises tekkis samuti, kui ta lennukist maha jäi. Ega ilmselt muidu pole ta mänginud väga paljudes riikides, aga kuskil mitte väga kaua paraku."

"Kujutad sa pilti, kui järgmine nädal meil Iisraeli sõit ja meest teisipäeva hommikul lennujaamas pole kuna auto on mehel öösel lumehange mattunud ja Stinson otsustab seejärel lennujaama mitte tulla," muigas Varrak.

Täna Tallinna saabunud Kalev/Cramo homne vastane MZT Skopje jõudis lumisesse Tallinna kadudega. Koju jäid vigastusi ravima ülikogenud Makedoonia koondislased Todor Gecevski ja Gjorgji Cekovski. Keskmängija Gecevski on seni kogunud EuroCupi mängudes keskmiselt 10,9 punkti ja 4 lauapalli mängus. Ääremängija Cekovski panus on olnud 7,3 punkti ja 4 lauapalli senistes mängudes. Skopje mängus Eesti klubi vastu oli mängijate vastavad näitajad 16 ja 6 ning 13 ja 7. Eelmise nädala alguses vallandas Skopje meeskond ka peatreener Vlada Vukoicici. Vukoicic on olnud enne Skopjet mitme tuntud meeskonna treener. Nimistusse kuuluvad teiste seas Crvena Zvezda, Belgradi Telekom ja Sarajevo Bosna. Uueks peatreeneriks nimetati eelmisel nädala sloveen Zoran Martic, kes on töötanud ka Južnõi Himiku peatreenerina.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena