34-aastane Ogier sõlmis eelmise aasta lõpus M-Spordiga vaid üheaastase lepingu, mistõttu saab temast tänavuse hooaja lõppemise järel taas "vabaagent". Tõenäoliselt soovivad teda endale meelitada kõik neli WRC meeskonda.

"Mõtlen praegu järgmise aasta sõitjaterivile päris palju," sõnas Autospordile Citroeni tiimiboss Pierre Budar. "Meil on mitmeid võimalusi ning räägime erinevate sõitjatega. Uuel aastal võib muudatusi tulla."

Citroen on tänavusel hooajal tootjate arvestuses kogunud kõige vähem punkte, sest ei ole erinevalt ülejäänud kolmest suurest tiimist kõikidel etappidel väljas kolme tippsõitjaga. Kris Meeke'ile anti mõni aeg tagasi kinga, Craig Breeni kõrval saab suure osa hooajast sõita Mads Östberg. Kolmel etapil osaleb veel ka Sébastien Loeb.

"Räägin Sébastien Ogier'ga, nagu ka iga teise sõitjaga. Muidugi oleks meil äärmiselt hea meel temasugune sõitja endale saada," lisas Budar.

Väidetavalt oleks Ogier' esimene eelistus jääda M-Sporti, kus tal ei tule muuhulgas eratiimi olemusest tulenevalt käia nii paljudel promoüritustel. Samuti on prantslane rääkinud sellest, kui mugavalt ta ennast seal tunneb, ent Soome rallil oli näiteks näha, et hoolimata auto uuendustest ei olnud Ogier' sõiduvahend ralli esikolmikuga samal pulgal.

Citroen üritas Ogier'd endale meelitada ka käesolevaks hooajaks, kuid toona jäi puudu finantsidest. "Ma ei saa sellele küsimusele vastata ja ma ei tahaks seda kommenteerida," vastas Budar küsimusele tuleva aasta rahalise seisu kohta. "Meil on eelarve ning meie firma usaldab selle meie kätte teadmises, et käitume sellega meeskonna parimatest huvidest lähtuvalt."

Ogier sõitis Citroeni tiimis ka karjääri algusaastatel, kuid lahkus sealt 2011. aasta järel Volkswagenisse.