Citroëni rallimeeskond tegi Meeke`i vallandamise teatavaks üleeile. Põhjuseks toodi ohutuskaalutlused, sest Portugali ralli lõppes põhjaiirlase ja tema kaardilugeja Paul Nagle'i jaoks taas raske avariiga.

"See ei olnud lihtne otsus, sest see mõjutab nii sõitjat kui kaardilugejat, kuid põhjused peituvad turvalisuses. Meeskonna juhina pean selle eest vastutama," põhjendas Citröeni meeskonna juht Pierre Budar Meeke`iga lepingu lõpetamist.

Porter tunnistab, et Citröeni uudis tuli tallegi suure üllatusena. "Seda ei osanud küll oodata. Jah, Meeke jäeti mullu pärast tõsiseid avariisid Poola etapilt kõrvale, kuid seekordset uudist oskasid vähesed oodata. Minu sisetunne ütleb, et see polnud Pierre Budari otsus. Ma arvan, et see käsk tuli ülevalt poolt," arutles rallikommentaator.

"Otsuse põhjendamine ohutuskaalutlustega tundub samuti otsitud, sest Kris ja Paul tegid avarii ka mullu Argentinas ja Sardiinias. Üks asi on aga kindel - Meeke oli meeskonna kiireim sõitja ja mees, kes suudaks tulemusi teha. Ta on ainus mees, kes on suutnud Citröenile alates 2013. aastast rallivõite tuua."

Porter on kindel, et 38-aastane Meeke tuleb järgmiseks hooajaks WRC sarja tagasi. "Ta on võitnud viis MM-rallit, ta on sarja üks kiiremaid mehi ning ma oleksin väga üllatunud, kui ta hooaja lõpus pakkumisi ei saaks. Paljudel meestel saavad selle aastaga lepingud läbi. Sebastien Ogier võib minna Citröeni ja see jätaks M-Spordis ühe koha vabaks. Mis saab Jari-Matti Latvalast? Kas ta lahkub Toyotast? Me teame, et Tommi Mäkinen on Meeke`i talendi austaja. Aga vanus 38 ei tööta tema kasuks. Mida otsustab Hyundai oma sõitjate osas? Igatahes 2019. aastaks on sõitjateturul palju mänguruumi," arutles Porter.