Kui algselt oli juttu 15-etapilisest MM-sarjast, siis kahe etapi lisandumine võrreldes tänavusega tundub olevat ikkagi liiast, kirjutab motorsport.com. Tehasemeeskondadest olla kahe etapi lisandumisele vastu Hyundai, finantsilistel kaalutlustel. Nende hinnangul tähendaks see kulude suurenemist ühe miljoni euro võrra.

WRC sarja komisjoni erakorralise koosviibimise tulemusena on tuleva aasta kalendrist välja jäämas Jaapani ralli, millele suvel justkui roheline tee anti. Toyota rallitiimi edu taustal oleks Jaapanisse laienemine igati loogiline samm, aga keda sel juhul eirata. Võimalikuks ohvriks tundus olevat Korsika ralli, ent FIA kõrgete ametnike nõudmisel Korsika ikkagi jääb, vihjab usaldusväärne ralliportaal.

Jaapani ralli on varasemalt MM-sarja kalendrisse mahtunud kuuel korral, aastatel 2004-2008 ja 2010.

Uut võimalust 2019. aastal veel ei tule. Või siiski? Kas Toyota tiimi omanikel on veel mõni trump tagataskus, et kalenderplaani koostajaid ja kinnitajaid Jaapani ralli vajalikkuses veenda? Tõde selgub õige pea.