Lisaks mainitakse, et huvitav on jälgida Fordi panust M-Spordi meeskonda. Veel peaks silma peal hoidma Hyundai suurel võidukirel pärast ebaõnnestunud 2017. aastat. Neljanda huvitava aspektina tasuks nende hinnangul jälgida Citroeni meeskonna arendustegevust. Viiendana soovitatakse silm peale panna noortele tulevikutegijatele eesotsas Esapekka Lappiga.

Tänaku ja Toyota koostööle vaadatakse The Checkered Flag veergudel positiivselt. Nagu Tänak ise on tõdenud, siis võrreldes M-Spordiga on Toyotal suuremad võimalused auto arendamiseks ja seda aspekti tuuakse välja ka sel korral.

Samas usutakse, et eestlane on ise piisavalt kõva sõidumees, et MM-tiitli eest heidelda. “On väga suur tõenäosus, et vaatame Tänaku 2017. aasta hooajale tagasi sama pilguga nagu praegu vaadatakse Colin McRae 1994. ja Sebastien Loebi 2003. aastale WRC-sarjas. Mõlema puhul oli tegemist läbimurdeaastaga, mis tegi neist mehed, kes olid valmis seejärel MM-tiitlit ründama,“ kirjutab väljaanne.

The Checkered Flag usub, et Tänak tõuseb sel aastal Toyota esisõitjaks ning suudab tiimikaaslast Jari-Matti Latvalat edestada. “Latvala peaks olema oma elu vormis, kui ta tahab hoida tiimi esinumbri kohta,“ lisatakse veel.

Hulljulge sõidustiili poolest tuntud Colin McRae võitis 1994. aastal kaks rallit ning lõpetas hooaja kokkuvõttes 4. kohaga. 1995. aastal krooniti McRae juba maailmameistriks.

Üheksa MM-tiitliga läbi aegade kõige edukam piloot Sebastien Loeb lõpetas 2003. aasta MM-sarjas kokkuvõttes 2. kohaga, kuid järgmisel üheksal aastal krooniti ta maailmameistriks.

Tänak võitis 2017. aastal kaks MM-rallit ja saavutas hooaja kokkuvõttes 3. koha.