33-aastane prantslane hindab kõiki oma tiitleid kõrgelt, kuid Volkswageni tehasetiimiga võidetud karikad tulid tema sõnul kergemalt kätte.

"Isegi siis pole kerge võita, kui sul on parim tiim ja parim masin. Aga kui sa oled väikse eelarvega ja kõige väiksemas meeskonnas, siis on väljakutse märksa suurem ja ma arvan, et sa saad selle saavutuse eest ka rohkem tunnustust," rääkis M-Spordile ajaloolise tiitli toonud Ogier väljaandele Motorsport News.

"Sellistel tingimustes MM-tiitli võitmine pakub suurt rahuldust. Ilma meeskonna abita selliseid asju ei saavutata," lisas prantslane.

M-Spordi tiimijuht Malcolm Wilson ennustab, et järgmise hooaja tiitliheitlus tuleb veelgi tasavägisem, sest stardijoonele peaks rivistuma neli üsna võrdset tehasetiimi.

"Hetkel on meil tehasemeeskondi neli või kolm ja pool. Loodetavasti saame peagi välja öelda, et Ford on neljas. Olukord on autospordi jaoks suurepärane, sest ma olen alati öelnud, et parim sport on see, kus ei saa võitjat ette ennustada. Iga ralli eel on praktiliselt võimatu öelda, kes võidab. Just seda ma armastan MotoGP sõitude puhul ja autorallis on hetkel sama olukord," märkis Wilson.