Enesekindel ja kiire mees vastupidavas ja kiires autos on suurepärane kombinatsioon. Tänak sai kihutada riskivabalt ja kindla peale – vaid paar korda jäi tee talle kitsaks, millest andsid märku esistangest lahti murdunud killuke ja keredetailide vahele jäänud üksik rohulible.

Kolm eelnevat rallit võitnud Tänaku kiirus polnud üllatus, küll aga peamiste rivaalide Thierry Neuville’i ja Sébastien Ogier' ebakindel sõit. Jah, viiekordsel maailmameistril kadusid esimene ja teine käik, aga ta kaotas juba enne seda Tänakule ja ka tiimikaaslasele Elfyn Evansile ning sõitis ka ühe kurvi pikaks. Neuville’il puudus kiirus ja temagi käis korra teelt väljas.

Miks aga asi väga kena välja paistis, oli see, et Tänaks sai väärt abi – tema ja teiste tiitlijahtijate vahele mahtus mõnusalt suur seltskond: Evans, Latvala, Suninen, siis alles Neuville, Breen, Lappi ja lõpuks Ogier.

Pärastlõuna kinnitas aga taas seda, mida viimasel ajal on kordi ja kordi välja öeldud kõigi asjatundjate ja tiimijuhtide poolt – kolm meest kihutavad praegu kui kõrgliigas, ülejäänud esimeses divisjonis.

Neuville ja Ogier ei teinud midagi erilist, olid Tänakust kokkuvõttes mõõdukalt aeglasemad, ent vältisid eksimusi. Esimese divisjoni kaader liikus paraku nii, nagu liikus ning päeva lõpuks oligi Neuville kerkinud teiseks ja Ogier – küll veel viiendal kohal – kerkimas kolmandaks.

Aga oi, kui hädasti oleks tiitliheitlust silmas pidades vaja, et keegi just Tänaku ja Neuville’i vahele trügiks. Ühest küljest peavad belglase lähimad jälitajad Latvala ja Lappi tiimipunktid koju tooma, teisalt oleks Toyotat täis poodium samuti sümpaatne vaatepilt. Vaatame, mida toob laupäev.