„Ise ei saanud me arugi, et midagi on juhtunud, kuid tegelikult on auto radiaatori juures suur kivi. Natuke veel ja see oleks võinud radiaatori lõhkuda. Seekord oli meil õnne," tõdes Ott Tänaku kaardilugeja Martin Järveoja rallipäeva lõppedes. „Proovisime suurematest kividest mööda saada - paugud käisid, kuid tundub, et läks õnneks."

Enne homme sõidetavat nelja viimast kiiruskatset juhib Tänak Mads Östbergi ees 39 sekundiga. Kolmandal kohal asuv Jari-Matti Latvala jääb Tänakust maha 44 sekundit.

„Täna oli positiivne päev. Hommikul sõitsime võidusõidu tempos, õhtul olid olud keerulisemad. Mida kiiruskatse edasi, seda turvalisemalt üritasime sõita," võttis Tänak päeva kokku. Esimesel ringil oligi Tänak selgelt kõige kiirem mees, võrreldes lähima jälitaja Östbergiga, ei andnud ta tagasi ka teisel ringil. Seejuures oli norralane sõitnud oma auto rehvid sisuliselt siledaks, Tänakul oli aga rehvidel mustrit küllaga.

„Täna jäi rehvi liiga palju alles. Väiksema mustriga oli isegi parem sõita," nentis Tänak. Rehvide säästmine on ralli käigus olulise tähtsusega. „Aeglaselt sõites pole rehvi säästmises midagi imelist, kuid kiiresti sõites on säästmine keeruline. Rallimaailmas on kõige parem rehvide säästja Sebastien Ogier. Ta suudab seda isegi kõige kiiremini sõites," lisas ta.

Tänak selgitas, et rehvi kulumine sõltub auto tasakaalust ja pidamisest. „Mida vähem auto libiseb ja ratas ringi käib, seda parem," märkis ta.

Rehvide säästmine on oluline teema ralli viimasel päeval, kui neli kiiruskatset sõidetakse hoolduspausita. Samas on teada, et viimasel kiiruskatsel jagatakse viiele esimesele lisapunkte. Soome ralli ilmselgelt kõige kiiremal mehel on hea võimalus noppida Jyväskylä ümbruse teedelt kokku 30 punkti.