„Tavaline hüpe, polnud midagi nii dramaatilist, et sõit oleks pidanud sinna lõppema," sõnas Järveoja. „See oli korraldajate poolt sinna tehtud hüpe, kuid samas sõitsime testikatse ajal sealt kolm korda läbi ning täna hommikul ka. Ehk siis neljal korral kõik õnnestus..."

Järveoja arvates tekitasid hommikusel läbimisel aeglasemad autod maandudes augu, mis saigi saatuslikuks. „Mingi auk seal oli. Põhjakaitse jäi sinna taha kinni ja tuli küljest ära. Radiaatorise tekkis mõra ja vedelik tuli välja," kirjeldas ta.

Toyota ralliauto põhjakaitse teema kerkis üles ka pärast Portugali rallit, kui eestlased lõhkusid oma masina üle kivi sõites. Sardiinia ralli ajaks ei suudetud uut lahendust leida.

„Põhjakaitse tuleb tugevamaks teha," nentis Järveoja, kes katkestamise järel viskas emotsiooni hoos rajalegendi vastu auto esiklaasi. „Emotsioon lõi välja, seda kontrollida ei saa," lausus ta. „Masendav! Kui ühe korra juhtub, siis suudad seda aktsepteerida, kui aga kaks korda järjest, siis tekitab see frustratsiooni."

Video saatuslikust hetkest: