Ei ole mingi üllatus, et viiekordne maailmameister Sebastien Ogier esimesest kiiruskatsest alates liidriohjad haaras. Ta kihutas puhtal rajal, parimates tingimustes – mis nii viga.

Arvata võis sedagi, et Kris Meeke, Thierry Neuville ja Ott Tänak on üsna võrdsed ja üsna kiired, kui Ogier’ga võrrelda. Neuville, muide, kuulutas päeva lõpus, et Ogier on liiga kõva, et teda alistada.

Äkki oli Sebastien Loebi kraavisõit ootamatu? Rallipargis noogutas nii mõnigi spetsialist kõiketedvalt – vanameistri oskused on siiski sedavõrd roostes, et kui omal ajal kukkus ta noateral kõndides (ehk piiri peal sõites) õigele poole, siis nüüd enam mitte. Ta ei olevat tunnetanud autot piisavalt, räägiti.

Hämmastavat polnud selleski, et Toyotal on endiselt pisiprobleeme – nii Tänakul kui Jari-Matti Latvalal oli mure seadistusega. Eestlane pigistas välja maksimumi, soomlane mitte. „Kuival asfaldil on kõik korras, kuid niiskel tunnen, nagu läheks auto tagaosa ära,” kurtis Latvala pärast päeva esimest poolt. Sama oli Tänakulgi, kuid meeste vahe oli õhtuks 41 sekundit.

Mis edasi? Ega muud, kui Ogier hakkab mõistuse piires esikohta kindlustama, Neuville, Meeke ja Tänak peavad lahingut kahe poodiumikoha eest. Nagu arvata võis.