Hea moment võrdlusi ja vahekokkuvõtteid teha, sest MM-sarjas ootab ees pooleteise kuu pikkune võistluspaus.

Minnes kõigepealt üldise punktitabeli juurde, siis esiotsa meestest on võrreldes mullusega selgelt plussis Thierry Neuville (Hyundai). Belglane on tänavu olnud ülimalt stabiilne - kolm võitu, lisaks kaks poodiumikohta ja kaks kohta esikuuikus. Ka punktikatsetelt on ta ühe erandiga (Korsika ralli - toim.) alati lisa võtnud. Neuville´i punktisaak on suurem kui maailmameister Sebastien Ogier´l (M-Sport) aasta tagasi.

2017. aasta MM-sarja seis seitsme etapi järel: 1. Ogier 141 punkti ; 2. Neuville 123 ; 3. Tänak 108 ; 4. Latvala 107 ; 5. Sordo 70.

2018. aasta MM-sarja seis seitsme etapi järel: 1. Neuville 149 punkti ; 2. Ogier 122 ; 3. Tänak 77 ; 4. Lappi 70 ; 5. Sordo 60.

Ott Tänaku (Toyota) lähtepositsioon hooaja teiseks pooleks on võrreldes mullusega oluliselt nigelam. Ta on tänavu kogunud 31 punkti vähem ja vahe kahe paremaga palju suurem. Teades, kuidas kulmineerus eelmine hooaeg, siis tõus kahe parema hulka näib keerulisest keerulisem. Enda kätes on vähe, Neuville ja Ogier peavad miskit täiesti untsu keerama. Võrreldes Jari-Matti Latvalaga (Toyota) on Tänaku seis muidugi roosiline. Soomlane seisis mullu poole hooaja peal Tänakuga sisuliselt ühel pulgal, nüüd on vahe 40 punkti meie mehe kasuks. Aga see võrdlus maksab suures pildis vähe.

Tänavuse aasta katsevõidud: 1. Tänak 31 ; 2. Neuville 29 ; 3. Ogier 19 ; 4. Lappi 9.

Kiirust Toyotal on, aga vastupidavust mitte. Tänak, Lappi ja Latvala on võitnud kamba peale enim kiiruskatseid, edestades selle näitaja osas nii Hyundaid, M-Sporti kui Citroeni. Kuid rallisid tuleb ka lõpetada ja kõrge koha peal. Seda Toyota tiimi sõitjad ei ole ülemäära palju suutnud.