Breenil ilmnesid hommikul hooldusalas probleemid ning iirlane sai esimesele katsele hilinemise eest kaks minutit ajakaristust. Sellega tõusis teisele kohale uusmeremaalane Paddon, kes omakorda kaotas aega 15. kiiruskatsel rehvi purunemise tõttu.

Neljandana ja viiendana lõpetasid ralli soomlased Eerik Pietarinen (Škoda Fabia R5) ja Jari Huttunen (Hyundai i20 R5), kuues positsioon kuulub Georg Grossile (Ford Fiesta WRC), seitsmes ukrainlasele Valeri Gorbanile (Mini John Cooper Works WRC), kaheksas Raul Jeetsile (Škoda Fabia R5). Esikümne lõpetavad Ranno Bundsen (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ja Rainer Aus (Volkswagen Polo Proto), kes lõhkus rehvi 13. katsel.

Rally Estonia lõppes Elva linnakatsega.

Paremusjärjestus ja ajavahed:

ESIMENE PÄEV:

Korraldajad olid sunnitud kaks katset pooleli jätma. 7. kiiruskatse katkestas pealtvaatajaga juhtunud intsident (väike laps sai pihta autolt lahti tulnud rattaga), 9. kiiruskatsel pidi tuletõrje kustutama põlema süttinud masinat.

Tehislikud trampliinid, mida korraldajad on kahe päeva katsetele ehitanud ligi 80, on saatuslikuks saanud paljudele sõitjatele. Kiirematest meestest pidid juba teisel katsel auto tee äärde jätma Egon Kaur (Ford Fiesta Proto) ja Karl Kruuda (Ford Fiesta Proto), mõlemal tekkisid hüppelt maandudes probleemid õlirõhuga.

Prototüüp-masinatest on avapäeval kiireim olnud Rainer Aus (Volkswagen Polo Proto), kes pakub väärilist konkurentsi ka R5 masinatele.

Kohad esimesest viiendani hakkavad paika joonistuma, kuid kuuendast positsioonist üheksandani on kõik veel lahtine. Lootused ralli kuuendana lõpetana on veel nii Georg Grossil (Ford Fiesta RS WRC), Ausil, Valeri Gorbanil (BMW Mini Cooper Works WRC) kui ka Raul Jeetsil (Škoda Fabia R5).