Siiani võisid meeskonnad oma sõitjaid tekstisõnumite vahendusel vaheaegadega varustada, et nad teaksid, kuidas nad konkurentidega võrreldes on liikunud.

FIA rallidirektori Jarmo Mahoneni sõnul kahjustab see aga WRC ralli vaatemängulisust. "Me tahame sellega saavutada, et nad ei kontrolliks oma sõitjaid nii palju. Kui tippsõitjad saavad suure edumaa, hakkavad nad kruiisima ja vahet hoidma ning see muutub ebahuvitavaks," rääkis Mahonen ajakirjale Autosport.

"Loomulikult ei saa me seda 100 protsenti kontrollida, kuid tagajärjed saavad olema piisavalt hirmutavad, et keegi sellega ei tegeleks. Vahelejäämise korral võidakse sind meistrivõistlustelt eemaldada. Tiimid ei hakkaks sellega riskima."

Citroeni piloot Kris Meeke arvates lisas vaheaegade teadmine hoopis võistlusele põnevust. "Inimesed teevad vaheaegadest suure draama, kuid see võis ühtlasi võistluse tasavägisemaks teha. Kõik räägivad ainult vaheaegade negatiivsest poolest. Positiivne on see, et see kannustab sind teinekord hoopis tagant, kui sa oled õige vähe maha jäänud. Negatiivne on see, et seda kasutatakse pühapäeviti 30-sekundilise edumaa hoidmiseks, kuid ilma nendeta võiks see vahe olla viimasel päeval suisa minutiline," arvab Meeke.