Seetõttu jäävad tööta kolm tippsõitjat - nelja viimase aasta maailmameister Sebastien Ogier, Jari-Matti Latvala ja Andreas Mikkelsen. Millisesse meeskonda need sõitjad siirduvad?

Ogieri puhul spekuleeritakse, et kõige tõenäolisemalt läheb ta tagasi endise tööandja Citröeni juurde, kirjutab Autosport.com. Kuigi Citroënil on uueks aastaks lepingud kolme sõitjaga - Kris Meeke, Stephane Lefebvre ja Craig Breen - on vähetõenäoline, et neis kontrahtides poleks punkti, mis võimaldaks ruumi teha valitseva maailmameistri jaoks. Ogier ja Kris Meeke tiimikaaslastele oleks muidugi põnev kooslus.

Samas on teada, et M-Spordi bossi Malcolm Wilsoni ja Ogieri suhted on väga head. Juba 2011. aastal rääkisid need mehed võimalikust koostööst ning soojad suhted on säilinud siiani. Kuigi väga kopsakat lepingut M-Sport talle pakkuda ilmselt ei saa, pole sugugi välistatud, et Ogier otsustab uueks aastaks istuda just Ford Fiesta RS masina rooli.

Mis saab aga Jari-Matti Latvalast ja Andreas Mikkelsenist? Autospordi andmetel on nende valikuteks kas Toyota, Citröen või M-Sport. Hetkel on Toyotal kehtiv leping Juho Hännineniga ja M-Spordil, keda seostatakse tihedalt Ott Tänaku palkamisega, Eric Camilliga.

Veel oleks variandiks Hyundai meeskond, kuid neil on kehtivad 2-aastased lepingud Thierry Neuville’i, Hayden Paddoni ja Dani Sordoga.