Vastava otsuse tegid Rahvusvaheline Autoliit FIA, F1 Strateegiagrupp ja F1 Komitee eile Pariisis toimunud koosolekul. Reegel vajab vaid veel Maailma Mootorispordi Nõukogu kinnitust.

Viimati tehti kordusstart pärast punaste lippude lehvimist 2001. aasta Belgia GP-l.

Samuti otsustati, et turvalisuse huvides lisatakse 2018. aastast autodele kaitsev "kilp", mitte nn "halo" raam, nagu varem plaaniti.

Veel pandi paika, et 2018. aastal seatakse tehnilistes reeglites karmid piirangud "haiuimedele" ja "T-tiibadele". Viimase keelustamist nõudis hiljuti Bahreinis valjuhäälselt Red Bulli tiimipealik Christian Horner pärast seda, kui Valtteri Bottase Mercedeselt küljest kukkunud T-tiib tekitas Max Verstappeni masinale 50 000-naelase kahju.

Selle hooaja kohta tehtud otsustest olulisem on tiimidele pandud sõitja identifitseerimise nõue sõidu parema jälgimise huvides. Alates järgmisel kuul toimuvast Hispaania GP-st peab autodel piloodi number ja nimi selgemalt näha olema.

Eilne koosolek oli esimene, kus osales ka uus vormel-1 tegevdirektor Chase Carey. Ta võttis vastu otsuse, et edaspidi hakatakse parema läbipaistvuse huvides nendele koosviibimistele kaasama ka tiime, kes F1 Strateegiagruppi muidu ei kuulu. Nendeks on Toro Rosso, Renault, Haas ja Sauber.