Kvalifikatsioon jääb endiselt tunni aja pikkuseks ning see on jagatud kolmeks vooruks, kuid nüüdsest peavad kõik sõitjad terve kvalifikatsiooni rajal olema, kuni nad välja langevad, kirjutab autosport.com.

See tähendab, et tippsõitjatel ei ole enam võimalik näiteks esimeses ja teises voorus piirduda vaid ühe-kahe kiire ringiga, et rehve hoida.

Q1 ehk esimene kvalifikatsioonivoor kestab 16 minutit ning seitsmendaks minutiks langeb välja kõige aeglasem sõitja. Iga järgneva 90 sekundi järel langeb välja veel üks sõitja, kuni konkurentsi jääb 15 sõitjat.

Q2 ehk teine kvalifikatsioonivoor kestab 15 minutit ning kõige aeglasem sõitja langeb välja kuuendal minutil. Iga 90 sekundi järel kukub konkurentsist veel üks piloot, kuni rajale jääb 8 sõitjat.

Q3 ehk viimane kvalifikatsioonivoor kestab 14 minutit ning esimene väljalangeja selgub viiendal minutil. Iga järgneva 90 sekundi järel langeb veel üks sõitja välja, kuni rajale jäävad kaks kiiremat, kes selgitavad kvalifikatsiooni võitja.

Vormel-1 meeskondade juhtide tehtud ettepanekud peab veel heaks kiitma rahvusvahelise autoliidu alakomitee, mis koguneb 4. märtsil.