Mõtteid tankimise tagasi ellu kutsumise üle hakati mõlgutama tõsisemalt 2015. aasta mais, kui piloodid arvasid, et see võiks vaatemängule hästi mõjuda. Plaanile olid aga vastu tiimijuhid, kuna see tõstaks oluliselt meeskondade kulutusi.

Kui teema sel kuul jälle kuumemaks läks, pakkus Todt, et see läheks tiimidele maksma kõige rohkem 50 000 eurot aastas. Ehk palju vähem, kui kardetakse.

Williamsi tehnilise direktori Pat Symondsi sõnul on see summa aga märkimisväärselt suurem. "Valeinformatsiooni jagamisega tuleb väga ettevaatlik olla. Tankimine sõidu ajal on kallis. Jean Todt ei taju suurusjärke ja see on murettekitav," ütles Symonds.

"Varustuse veoks läheb 175 000 naela ning selle ostuks ilmselt 200 000 - 250 000 naela, lisaks veel selle hoolduskulud. Selle eest peaks vastutama üks pühendunud inimene ning tema palk oleks ka märkimisväärne."

Samuti avaldaks tankimine halba mõju võidusõidule endale, arvab Symonds: "Me paneme boksipeatused paika vastavalt sellele, mida meie rehvid teevad, mis alati ei pruugi minna nii, nagu me eeldasime, ning siis hindame, mida meie konkurendid teevad. Kui sa pead tankima, siis sa paned paaki nii palju kütust, et sa jõuaksid 24. ringini, ja sa sõidadki 24. ringini. Kui sa peatud varem, on karistus suur. Kui te mõtlete tagasi ajale, mil me tankimisest lahti saime, siis me nägime pärast seda paremat võidusõitu. See on tagurlik samm."

Williamsi asepealik Claire Williams lisas, et tankimise juurde tagasi pöördumine oleks taandumine senisest säästlikumast poliitikast.

"Minu isiklik arvamus on, et tehased on just kulutanud sadu miljoneid hübriid-jõuallikatele, mis on autotööstusele palju tähtsam. Seega oleks tankimise juurde naasmine ja kütuse laristamine justkui selle sõnumi peal tallumine. Ma olen sellele väga vastu," ütles Williams.