Singapuri Grand Prix’ igavapoolne algus viitas võimalusele, et F1 etapi ülevaadet tuleb teist korda järjest alustada tõdemusega, nagu oleksid tähtsamad sündmused toimunud enne võistlust ja väljaspool rada. „Autodega maletamine” aga pöördus sõidu lõpuveerandil harvanähtavaks trilleriks. Mercedes triumfeeris taas, kuid Nico Rosberg pidi kolmanda järjestikuse GP-võidu nimel pingutama iga viimase kui sekundi ligi kahetunniseks veninud võistlusest.

Enne Singapuri etappi valitses arvamus, et Red Bull ja Ferrari võivad seekord Mercedesele tõsiselt kannale astuda. Kõigil oli veel meeles mullune Mercedesele katastroofiks kujunenud võistlus. Loomulikult oli see meeles ka Mercedese tiimil ja loomulikult tahtsid nad toonast häbiplekki maha pesta. Aga millegipärast oli Lewis Hamilton treeningutel autoga hädas (lisaks veel suruõhusüsteemi rike) ja see määraski võistluse käigu. Hamilton püsis küll alguses kolmandana, aga Kimi Räikkönen läks temast hiljem mööda. Koha tagasi võitmiseks tegi Hamilton 16 ringi enne finišit viimase boksipeatuse. Räikkönen vastas samaga, aga kaotas siiski koha – ses mõttes läks Mercedese boksitiimi arvestus täppi. Ring pärast Räikköneni aga tuli värskete rehvide järele ka Daniel Ricciardo, kes sel hetkel oli teisel kohal. Neljasekundiline kaotus liider Rosbergile kasvas 25 sekundile. Sõita jäi veel ainult 14 ringi ja tundus, et peatus oli mõeldud kaitseks Hamiltoni võimaliku rünnaku eest. Kuid kui Ricciardo läbis ringe ligi kolm sekundit Rosbergist kiiremini, sai selgeks, et Red Bulli plaanides oli hoopis Grand Prix’ võit.