2001. aasta British Formula Three Championship’i meistril oli tulevaks hooajaks ka Jordaniga leping, kuid seoses Deutsche Post’i sponsorrahade ja Honda mootorite kaotamisega vajab Jordan järgmiseks hooajaks pilooti, kes tooks endaga kaasa ka kopsaka summa sponsorrahasid.

„Ma ei näe BAR’i testipiloodiks hakkamist tagasiminekuna,“ kinnitas Sato, kes oli ka 2001. aastal BAR'i testisõitja, pärast lepingu allkirjastamist. „Tahan olla meeskonnas, kus hinnatakse mu sõiduoskusi, mitte rahakoti paksust.“

Satol avaneb 2004. aastal tõenäoliselt võimalus asuda BAR’i põhisõitja kohale Jenson Buttoni kõrvale, kuna Jacques Villeneuve plaanib BAR’ist lahkuda.

Jaapanlase parimaks tulemuseks 2002. aastal jäi kodupubliku ees saavutatud 5. koht.

Takuma Sato BAR’i siirdumisel mängib suurt rolli meeskonna mootoritootja Honda, mis on pikka aega jaapanlast toetanud.