Trieri ümbrusse kolis ralli 2000. aastal. Võistluse teeb põnevaks erinevate teekatete rohkus. Kui esimene päev peetakse kitsastel nõelasilmakurvetest tulvil teedel viinamiarjaistanduste vahel, siis teine päev toimub militaarpiirkonnas, kolmas Kataloonia ralliga sarnaselt aga ülikiiretel siledatel asfaltteedel.

Kui esialgu ennustati ralli ajaks sajuilma, siis nüüd on ilmateatajate seisukoht muutunud ja räägitakse pigem kuivast nädalavahetusest. Neljapäeval sadas Trieri ümbruses igaljuhul vihma.

Citroen

Sebastien Loeb on Saksamaa ralli eel enesekindel, kuid ettevaatlik. Tema arvates on peamine tagada tiimile head punktid meeskondlikus arvestuses. Taas on tarvis kinni püüda Peugeot, kes Soome ralli järel juhib Citroeni ees ühe punktiga.

Citroeni teine sõitja Francois Duval loodab korrata eelmise aasta teist kohta, mille ta Fordil saavutada suutis. Kuigi tegemist ei ole Duvali lemmikralliga, ta eelistab pigem Korsikat, tahaks ta poodiumil lõpetada. Kuiv nädalalõpp teeks selle lihtsamaks, on belglane lootusrikas. Ometi on tiimipealiku Guy Frequelini arvates oluline ka see, et Duval ralli lõpetatud saaks.

Subaru

Petter Solberg ei erine mitmetest teistest tippsõitjatest, lubades Saksamaal kindlalt poodiumil olla. Eelmisel aastal oli Solberg katkestamiseni küllaltki edukas. Parimaks on tema jaoks Saksamaal aga jäänud kaheksas koht.

Subarus teeb Chris Atkinson oma debüüdi WRC-autoga tõelisel asfaldirallil. Varem on ta, tõsi küll Hiinas N-rühma autoga rallil osalenud. Endiselt peab austraallane tänavust aastat õppimis-aastaks. Seda vaatamata edule mitmetel rallidel.

Ford

Toni Gardemeister loodab samuti Saksamaal poodiumile tõusta. Eelmisel aastal lõpetas soomlane ralli seitsmendana. Tänavu aga sooviks ta korrata Duvali ja Märtini mullust edu.

Roman Kresta Saksamaal edukas olnud ei ole. Seevastu loodab ta sel aastal mulluse ja tunamulluse katkestamise unustada ja ralli edukalt lõpuni sõita. Tagasi on kuue kuu pikkuse vigastuspausi järel ka Kresta tavapärane kaardilugeja Jan Tomanek.

Peugeot

Marcus Grönholm ja Markko Märtin ootavad Saksamaa rallilt Soome edu kordamist. Mäletatavasti oli Märtin Soomes kolmas ja Grönholm tõusis koguni poodiumi kõrgemaile astmele.

Märtini jaoks tähendaks hea tulemus Saksamaal ka mulluse edu kordamist. Eelmisel aastal oli eestlane Saksamaal neljas.

Škoda

Škoda peab Saksamaa rallit enda jaoks väga oluliseks. Esiteks pannakse lootus asfaldispets Armin Schwarzile, kelle jaoks on tegu koduralliga. Teiseks on Saksamaa oluliseks turuks Škoda autodele.

Koos Schwarziga tulevad Škoda roolis starti prantsuse asfaldispetsialist Alex Bengue ja tõusev Tšehhi täht Jan Kopecky.

Mitsubishi

Mitsubishi on lubanud Saksamaa ralli suhtes ettevaatlik olla, seda vaatamata faktile, et rallikarussell naaseb asfaldile, kus tänavuse MMi esimesel rallil poodiumikoht võeti.

Harri Rovanperä on Trieri ümbruses peetaval rallil võistelnud vaid korra. Teisena on meeskondlikke punkte koguma määratud Gilles Panizzi asemel üllatuslikult Gigi Galli, kes tänavu mitmetel rallidel häid tulemusi näidanud.

Erasõitjad

Erasõitjatest on kohal nii Manfred Stohl kui Xavier Pons. Lisaks tulevad starti Stepan Vojtech ja Nicolas Bernardi.

JWRC

JWRC arvestuses hakkab Urmo Aava võistlema tugevate meeskonnakaaslastega, kelle kasutada on Soome rallist alates senise Ignise asemel uus Swift, lisaks endiselt Ignisel sõitvate Kosti Katajamäki ja Alan Scorcioniga. Suzuki autodele pakuvad konkurentsi Kris Meeke Citroenil ja Mirco Baldacci Fiatil.

Delfi Autolehe Saksamaa ralli esikaheksa ennustus: 1. Sebastien Loeb

2. Francois Duval

3. Marcus Grönholm

4. Petter Solberg

5. Toni Gardemeister

6. Markko Märtin

7. Chris Atkinson

8. Harri Rovanperä

Soovime edu Markko Märtinile ja Urmo Aavale ning kõigile rallifännidele!