Loeb on oma edu punktitabeli tipus kasvatanud Petter Solbergi ees juba 22 punktiliseks ning tulemas on veel kolm asfaldirallit, mis peaksid olema prantslase trumpideks — Solberg, Markko Märtin ja Marcus Grönholm peavad eelolevatel rallidel näitama väga kiiret ja stabiilset sõitu ning lootma Loebi ebaõnnele, et säilitada lootused maailmameistritiitli võitmisele.

Saksamaal ootavad sõitjaid ees keerukad tingimused, teekate on kiiruskatsetel väga erinev ning endistel tankiteedel tuleb ettevaatlik olla, et vältida teeääres olevaid hiigelsuuri kive. Ühtlasi võib nädalavahetusel ralli toimumiskohas vihma sadada, mis muudab olukorra veelgi ettearvamatuks.

Citroen

Citroen Xsara WRC auto ja Sebastien Loeb on võitnud kõik senipeetud autoralli maailmameistrivõistluste osavõistlused Saksamaal. Prantslane seisab ralli eel dilemma ees: kas minna võitu jahtima või sõita kindlalt lõpuni? Loebi turvaline edu punktitabelis ei sunni teda riskima, kuid prantslane soovib kindlasti säilitada oma tiitli kui kiireim sõitja asfaldil — lisaks soosib teda avapäeval esimesena startimine, mis tähendab, et Loeb saab sõita puhtal asfaldil. Carlos Sainz on pärast tagasihoidlikku hooaja algust kerkinud punktitabelis viiendaks ning hispaanlane asub vaid nelja punkti kaugusel teist kohta hoidvast Solbergist. Stabiilse sõitjana tuntud Sainz võib tänu riskialtimate nooremate sõitjate katkestamistele Saksamaalt taas kord korralikud punktid koguda ja punktitabelis oma kohta veelgi parandada.

Ford

Soome rallil lõppes Markko Märtini ebaõnne ja katkestamiste jada ning teine koht sisestas Märtinisse kindlasti enesekindlust. Mullu Saksamaal Loebile lahingu andnud Märtini juures on kaks küsimärki: Ford Focus RS WRC 04 auto võimekus asfaldil ning eestlase silmanägemine. Märtin peab oodatavalt Saksamaal tugeva lahingu Loebi, Solbergi ja Marcus Grönholmiga ning kaotajana ta heitlusest pole nõus lahkuma. Francois Duval näitas mullu asfaldil väga head kiirust ning belglaselt võib Saksamaal loota häid punkte nii endale kui ka Fordile meeskondlikus arvestuses.

Subaru

Petter Solberg on katkestanud kahel viimasel rallil ning Loebile andnud punktitabelis kindla edumaa — meistritiitli kaitsmiseks ei tohi norralane enam teekõrvale jääda ning peab lootma ka prantslase ebaõnnele. Subaru Impreza WRC 2004 auto vorm asfaldil on samuti teadmata, kuid norralase trumbiks või ka miinuseks võivad kujuneda Pirelli rehvid — kuiva ilmaga jäävad need ilmselt Michelini omadele alla, kuid vihmas on Pirelli toodang konkurendi omast senini selgelt parem olnud. Mikko Hirvonen katkestas oma esimesel “võidusõidul“ Subaru meeskonna värvides Soomes ning peab ka Saksamaal ründama, kuid tiim loodab soomlaselt kindlasti ka auto finišisse toomist.

Peugeot

Prantsusmaa autootja Peugeot 307 WRC auto esimene võit saadi lõppude-lõpuks Soome rallilt, mis oli meeskonnale ja selle esisõitjale Grönholmile suureks kergenduseks. Grönholm lõpetas mullu Saksamaal teisena ning sekkub kindlasti ka tänavu esikoha konkurentsi. Meeskonna teiseks sõitjaks on Saksamaal tehasemeeskonnas debüüdi tegev Cedric Robert, kes mullu Peugeot 206 WRC auto roolis head kiirust näitas. Hooaega Peugeot teise sõitjana alustanud Freddy Loix naaseb ralliradadele, kuid tiimi kolmanda sõitjana. Nii Robert kui ka Loix peavad ennast ületama ning muljet avaldama, kui soovivad karjääri ka järgmisel hooajal mõnes tehasemeeskonnas jätkata. Ühtlasi on esmakordselt kõikidesse Peugeot 307 WRC autodesse Saksamaa rallil paigaldatud viiekäiguline käigukast.

Mitsubishi

Mitsubishi meeskonna jaoks jääb Saksamaa ralli viimaseks enne autoralli maailmameistrivõistlustelt võetavat pausi. Tiim plaanib keskenduda arendustöödele ning loodetavasti seda ka tehakse, kuna tänavusele hooajale mindi vastu autoga, mida praktiliselt ei olnud testitudki. Sõitjateks on Saksamaal Gilles Panizzi ja Dani Sola, kes asuvad lahingusse ilmselt Škoda meeskonna ekipaažidega.

Škoda

Pärast läbikukkunud Škoda Fabia WRC auto debüüti mullu sisestas meeskonda viimaks usku Jani Paasoneni kuues koht Soome rallil, mis võib saada määravaks ka tiimi jätkamise osas 2005. aastal. Saksamaal istuvad Fabia WRC autode rooli Toni Gardemeister, Armin Schwarz ja Roman Kresta — poleks üllatav, kui Kresta taas kord põhisõitjatele tuule ala teeb.

Erasõitjad

Saksamaal tuleb starti küllaltki tugev erasõitjate koosseis. Peugeot 206 WRC autodel stardivad Daniel Carlsson, Alexandre Bengue ja Nicolas Vouilloz. Ford Focus RS WRC 03 auto roolis teeb debüüdi Jussi Välimäki ning Subaru Impreza WRC 2003 auto roolis stardib endine ringrajasõitja Stephane Sarrazin.

Saksamaa ralli on ühtlasi PWRC sarja järjekordseks osavõistluseks, kus peafavoriitideks on Mitsubishi sõitjad Gigi Galli, Jani Paasonen, Manfred Stohl ning Subarutel sõitvad Alister McRae, Toshi Arai ja Niall McShea.

DELFI Autolehe Saksamaaralli esikaheksa ennustus:

1. Sebastien Loeb
2. Petter Solberg
3. Markko Märtin
4. Carlos Sainz
5. Francois Duval
6. Freddy Loix
7. Mikko Hirvonen
8. Roman Kresta

Edukat Saksamaa rallit kõigile DELFI Autolehe külastajatele ja Markko Märtinile!