Saksamaa ralli kohta on mitmed sõitjad öelnud, et tegemist oleks justkui kolme erineva ralliga, kirjutab wrc.com — iga päev sõidetakse erinevates tingimustes.

Esimesel päeval ootavad võistlejaid ees viinamarjakasvanduste vahel kulgevad kitsad ja käänulised teed. Teisel päeval sõidetakse sõjaväepolügoonil ja kolmandal Saarlandi teedel, mis on avatumad ja kiiremad kui eelmiste päevade katsete lõigud.

Võitjasoosikuks on loomulikult Sebastien Loeb, kes on võitnud kõik Saksamaa rallid. Vastupanu Loebile oodatakse eelkõige Marcus Grönholmilt, kes on hetkel prantslasest 29 punkti kaugusel. Fordi on vahepeal edasi arendatud ja nii Grönholmil kui ka Hirvonenil on Saksamaa etapiks uus mootoriversioon kasutusele võetud.

Subaru, kelle hooaeg ei ole hästi läinud, on vahepeal tegelenud kõvasti arendustööga. Asfaldil nad siiski veel edu ei oota, panustatakse edaspidi sõidetavatele kruusarallidele. Soomes peaks olema näha, kas meeskonna töö on edenenud soovitud suunas.

Škoda on samuti pausi ajal üritanud autot konkurentsivõimelisemaks muuta — asfaldil istub nende auto rooli rootslasest ringrajasõitja Mattias Ekström.

Peugeot ametlikult Saksamaa etapil ei osale, aga Manfred Stohl on siiski erasõitjana oma Peugeot 307-l stardis.

Stardinimekirjas on huviopakkuvatest sõitjatest veel Toni Gardemeister, Jan Kopecky, Francois Duval ja Gareth McHale, kes kõik võivad sekkuda võitlusse punktikohtade eest.

JWRC-s stardib 24-st osalevast sõitjast Saksamaal kümme — eestlased nende hulka ei kuulu.

Varasemad võitjad

2005 Sebastien Loeb (Citroen Xsara)
2004 Sebastien Loeb (Citroen Xsara)
2003 Sebastien Loeb (Citroen Xsara)
2002 Sebastien Loeb (Citroen Xsara)

Delfi Autolehe ennustus

1. Sebastien Loeb
2. Marcus Grönholm
3. Daniel Sordo
4. Mikko Hirvonen
5. Petter Solberg
6. Mattias Ekström