Ross alustas oma karjääri Williamsi meeskonnas 1976. Kaheksa aastaga õppis Brawn selgeks kõik vormeli valmistamise nüansid ning ehitas Wiiliamsile esimese tuuletunneli.

1984 jõudis Brawn Force meeskonda ning seal oli tema tööks aerodünaamika arendamine. Peale seda siirdus ta Arrowsi meeskonda peakonstruktoriks ning juba tema teine auto saavutas konstruktorite arvestuses neljanda koha 1988.

Tom Walkinshav tiris ta TWR-i ning Brawn konstrueeris Jaguar XJR-14, mis võitis sportautode maailmameistri tiitli 1991.

Aasta lõpus kutsus tõusev Benettoni meeskond ta F1-e tagasi. Seal sai ta oma partneriks Rory Byrne`i, kellega nad töötavad koos veel tänase päevani. Michael Schumacheriga tulid kaks tiitlit 1994 ja 1995 ning mõlemad insenerid järgnesid Michaelile Ferrarisse 1997. Siin tehti tiitli nimel kõvat tööd ning 1999 võeti konstruktorite karikas, millele järgnesid topelttiitlid 2000.

“Minu eesmärgiks oli tuua Ferrarile tiitel. Me võitsime konstruktorite karika eelmisel aastal ning lisasime sellele kaks karikat sel aastal, nii et see eesmärk on saavutatud. Järgmine eesmärk peab olema tänavuste saavutuste kordamine,” ütles Brawn.