Lõpuks pääses terve mõistus võidule ja idiootne välja­langemistega kvalifikatsioonisüsteem lendas sinna, kus tema koht: ajaloo prügikasti. Hiina GP näitas, mida kõik (va Jean Todt ja Bernie Ecclestone) niigi teadsid: praegusel stardijärjekorra selgitamise süsteemil pole midagi viga.

Nico Rosberg on mitu korda öelnud, et me pole Ferrari tegelikku tugevust tänavu veel näinud. Õieti polnud me näinud ka Mercedese tugevust. Hiina etapi ajasõidu teises kolmandikus tuli see lõpuks välja. Rosberg oli seal kolmas, kaotades pisut üle kümnendiku Kimi Räikkönenile ja pisut alla kümnendiku Sebastian Vettelile. Ent Rosbergi Mercedes veeres pehmetel (kollase küljega) rehvidel, Ferrarid tegid oma parimad ajad märksa kiirematel ülipehmetel (punase küljega) rehvidel. Puhas jõudemonstratsioon ühesõnaga.