"Polnud just kena näha kedagi rajal jooksmas, kui ma tema poole 300 km/h kihutan. Sain küll turvaliselt mööda, aga see polnud just tore moment, sest ta vist ei näinud meid tulemas. Kaotasin sinna kahtlemata natuke aega," ütles Rosberg.

Rahvusvaheline Autoliit FIA on pärast etappi kommenteerinud, et kuigi nõuete kohaselt peab võistluskeskus rajatöölistele enne sõidu uuesti alustamist andma kolm korda "rada vabaks" signaali, käskis üks raja ametnikest töölisel veel pärast viimast märguannet midagi koristada.

FIA pressiesindaja nentis ajakirjale Autosport, et sellega rikuti reegleid. "Võtame seda väga tõsiselt. Me ei ürita süüd vaid ühe inimese kaela veeretada, aga teeme kõik endast oleneva, et seda enam kunagi ei juhtuks," ütles ta.

Mercedese tiimiboss Toto Wolff tunnistas, et olukord oli äärmiselt ohtlik, kuid kuna turvaauto võeti rajalt piisavalt kiirelt ära, pole tal kohtunikele etteheiteid. "Selliseid asju juhtub ning mul on hea meel, et keegi viga ei saanud. Peame siiski võistluskeskust kiitma, et nad sõidu päris kiiresti uuesti käima said, sest seda me oleme neilt palunud, et nad meil lõputult turvaauto taga sõita ei laseks," rääkis Wolff.