"See juhtum on analoogne 2007. aasta skandaalile McLareni ja Ferrari vahel," rääkis Marko ajalehele Bild.

Austerlane vihjas kuus aastat tagasi puhkenud skandaalile, kui McLaren tegeles nn tööstusspionaažiga, saades Ferrari tiimi insener Nigel Stepney`i abil juurdepääsu konkurendi vormeli salajastele dokumentidele ja andmetele. McLarenit karistati toona meeskondlike MM-punktide tühistamise ja 100 miljoni dollarilise rahatrahviga.

Marko sõnul on võrdlusmoment "spygate`i" skandaaliga täiesti kohane, sest Mercedes sai rehvitesti abil teiste meeskondade ees tohutu eelise. Tema arvates peaks Mercedest ootama sarnane karistus, mida kohaldati McLarenile.

"Selline rehvitest on eriti tõhus, sest see tehti vahetult pärast võistlussõitu. Neil olid olemas kõik võrdlusandmed, mille põhjal tulevikuks otsuseid teha," sõnas Marko. "Mercedes ei saanud eelist mitte ainult Monaco etapiks, vaid terveks tänavuseks hooajaks."

Red Bulli meeskond esitas Monaco etapil koos Ferrariga ametliku protesti Mercedese suhtes. Rahvusvaheline Autoliit (FIA) kavatseb moodustada rahvusvahelise tribunali, kes hakkaks Mercedese salajast Pirelli testi arutama.