Selleks peab Räikkönen sooritama ligi 2000 km teste F1 autoga ning tõestama FIA funktsionäridele, et on sõitmiseks F1-s valmis.

Esimesed testid toimuvad Jerezis detsembri alguses ning FIA peaks langetama oma otsuse enne 2000 aasta auhindade jagamist Monacos 8-ndal detsembril.

Peter Sauber:” Meie sooviks on, et Kimi sõidaks Nick Heidfeldiga koos järgmisel aastal meie meeskonnas. Kui saame FIA käest kinnituse superlitsentsi kohta, siis saab press ametliku teadaande.”

Noort soome võidukihutajat, kes sel aastal võitis briti Renault vormelisarja, manageerib Steve Robertson, kes on ühtlasi ka Jenson Buttoni manager. “Minu teada ei ole mingeid takistusi superlitsentsi saamiseks. Keegi ei öelnud midagi siis, kui Jarno Trulli F1-e tuli Saksamaa F3-st ning toona oli seal atuodel sama palju hobujõude, kui tänapäeval Renault sarjas,” kommenteeris Robertson.

Mika Häkkineni manager ning esimene soomlasest maailmameister Keke Rosberg arvas, et Räikköneni liitumine F1-ga keerab kogu pilootide palkamise süsteemi pea peale. ” Minu ajal ei oleks selline samm olnud võimalik, kuna võimsused olid väga suured ja pidamine minimaalne. See oleks lihtsalt olnud võimatu.”

Rosberg arvab, et Räikköneni tulekuga tekib F1-s trend, mis sunnib tiime pidevalt uusi noori piloote palkama. See omakorda võib vähendada pilootide palgataset, kuna noore on palju odavamad, kui kogenud ja midagi saavutanud sõitjad.

Üheks superlitsentsi saamise eelduseks on leping F1 meeskonnaga. Räikkönenil on see olemas. Teiseks eelduseks on testide tulemused ning sel aastal on Kimi korduvalt Sauberi testides sõitnud kiiremini, kui Diniz ja Salo, mistõttu ei tohiks ka siitpoolt takistusi tulla. Küll võib aga takistuseks saada poliitiline otsus, et mitte lubada liiga noori mehi rajale.