Praegune leping kehtib veel kuni 2007. aasta lõpuni. Ligi 100 leheküljelises dokumendis pannakse muu hulgas paika see, kuidas jagatakse raha Ecclestone`i firma ja meeskondade vahel, kirjutab formula1.ee.

Just rahajagamine on üks nendest punktidest, millega ei ole rahul organisatsiooni ’GPMA’ (Grand Prix Manufacturers’ Association) ühinenud autotootjad BMW, DaimlerChrysler, Honda, Renault ja Toyota ning ähvardavad peale praeguse Concorde Agreemnet`i lõppu luua konkureeriva võistlussarja.

USA uudisteagentuur `RaceFax` on salajase Concorde Agreemnet`i oma käsutusse saanud. Agentuur sai lepingu endale anonüümsest allikast ning selle näol on tegemist 1997. aasta lepinguga, praegu kehtiv Concorde Agreement hakkas kehtima 1998. aastast, seega pole tegemist värskeima versiooniga.

Concorde Agreement`is on kirjas, et meeskonnad saavad endale 47% teleülekannete eest laekuvast rahast. Auhinnaraha on jagatud kolmeks: 20% makstakse välja kvalifikatsiooni tulemuste eest, 45% etapi lõpptulemuste järgi ning 35% jagatakse omakorda välja fikseeritud summadena kõigi osavõtvate meeskondade vahel.

Ülejäänud 35% meeskondadele minevast rahast jagatakse kaheks osaks. Esimene osa makstakse välja proportsionaalselt punktidele, mis kõik osavõtjad on hooaja kahe erineva poole jooksul välja sõitnud. Teine pool jagatakse võrdselt välja hooaja kahe poole esikümne meeskonna vahel.

Selline jaotus toob ka väga hästi välja, miks näiteks MF1 Racing on vastu veel üheteistkümnenda meeskonna tulekule vormel 1 sarja. Praeguse Concorde Agreement`i probleem tuleb siin hästi välja: niikaua kui on ainult kümme meeskonda, on võimalik F1 sarjas korralikult teenida, isegi kui sa sõidad lõpus. Üheteistkümnes meeskond ei saaks aga kõigi vahel jagatavast 35% midagi.