Kvalifikatsiooni ebaõnnestus Pentusel täielikult, kuna seniste eestlase auto kesiste võistlusseadetega võitlemiseks oli KUG Motorsport palganud Pentuse vormeli eest hoolt kandma uue võistlusinseneri, kelle esimesed sammud uuel töökohal kahjuks täielikult vääras suunas liikusid. Tulemuseks esimese võistlusstardi kvalifikatsiooni 24. ja teise sõidu kvalifikatsiooni 26. stardipositsioon, mis olid senise hooaja kõige kehvemateks tulemusteks.

Kuna kvalifikatsioonid toimuvad sarjas laupäeviti vaid paar kolm tundi enne esimese võistlusstardi algust, siis ei õnnestunud seadistust enam esimeseks võistlusstardiks muut.. 24-ndalt kohalt startinuna pidi Pentus kogu sõidu vältel pidevalt võitlema raskesti kontrollitava vormeliga ning Pentuse avastart lõppeski 21. kohaga — kohti õnnestus parandada vaid läbi teiste ebaõnne ja sõiduvigade.

Enne pühapäevast starti muudeti Pentuse auto seadistust täielikult, kuna kaotada ei olnud enam midagi. Koostöös Saksa Auto AMK võistlusinseneridega otsustati muuta pea kõik alates käigukasti ülekannetest lõpetades rattakallete, vormeli kõrguse ja tiivakalletega — õnneks oli ka sellest kasu. Pentus startis 26-ndalt kohalt ning piloodi sõnade kohaselt oli kohe esimesest ringist tunda, et auto istub oluliselt paremini teel ja on kergemini tunnetatav. Hea stardi järel asus Pentus jõudsalt oma positsiooni parandama ja peagi oli eestlane juba tõusnud seitsme koha võrra. Sõidu teises pooles õnnestus Pentusel veelgi kerkida ning finišeerida 14. kohal. Eestlane tegi sõidus 12 kohalise positsiooniparanduse, mis on tema selle hooaja suurim tõus ning annab lootust edaspidiseks hooajaks.

Pentus jätkab Saksamaa vormel ADAC BMW sarja punktitabelis jätkuvalt 16-ndal positsioonil.

Vormel ADAC BMW meistrivõistluste järgmised kaks etappi sõidetakse 4.-5. septembril Zandvoorti ringrajal Hollandis.