Reedesel vabatreeningul suutis Pentus näidata 16-ndat ringiaega. Uus rada Pentusele sobis, olgugi, et väljaspool sõidujoont oli asfaltkate suhteliselt must ja kehva pidamisega. Küll aga tegid taas kord muret auto alajuhitavus ja kehvad sirgekiirused, kus kaotus esimesele oli ca 10 kilomeetrit tunnis.

Laupäevahommikuses kvalifikatsioonis sai aga selgeks tõsiasi, et eelmisel õhtul tehtud seadistusmuudatustega oldi liigutud vales suunas. Selle tulemusena stardikoht esimeseks sõiduks 20. ja teiseks sõiduks 24.

Esimeses stardis õnnestus Pentusel tõusta teiseks ringiks17-ndale kohale, kuid jätkuvad probleemid auto alajuhitavusega ei lubanud seda positsiooni kaua hoida ning peagi tuli hakata konkurente taas mööda laskma. Sõidu lõpus õnnestus aga konkurentide eksimusi ära kasutades taas kord pisut tõusta ning sõit 19-nda positsiooniga lõpetada. Ka teiseks stardiks ei õnnestunud Pentuse autot heasse seadesse saada. Startida tuli sedapuhku koguni 24-ndalt positsioonilt. Fooritulede kustudes oli selge, et Pentus juhtgrupi tempot pidada ei suuda. Küll aga moodustus kohtadel 18-24 tihe konkurentide grupp, kes ka kogu ülejäänud sõidu vältel omavahel kohti vahetasid. Sõidu lõpuks õnnestus Pentusel välja võidelda 20. positsioon — seda nii oma möödasõitude kui ka konkurentide ebaõnne läbi.

Pärast Zandvoorti etappe on Sten Pentus Vormel ADAC BMW sarjas 18-ndal positsioonil. Vormel ADAC BMW Meistrivõistluste 17. ja 18. etapp sõidetakse 18.-19. septembril Brno ringrajal Tšehhis.