Hispaanlane sai Silverstone'i ringrajal istumise alla Mercedese 2014. aasta mudeli ning tiimi sõnul olid tema ringiajad igati konkurentsivõimelised.

"Ma ootasin, et seda on palju raskem juhtida, sest ma proovisin kaks päeva varem F2 autot ning see oli väga keeruline," rääkis Lorenzo autosport.com-ile.

"Mootor oli väga närviline ning rool väga jäik. Kuid siis proovisin Mercedese tehases nende simulaatorit ning see tundus palju lihtsam. Arvasin, et reaalsuses on see kõvasti raskem, aga ei. Olin algusest peale väga kiire ning nad panid mulle vihmarehvid alla, et natukenegi keerukam oleks."

"Kujutasin ette, et seda on kurvides lihtne käest lasta, aga pidamine oli väga hea ja lihtne oli kiirelt sõita. Minuga jäädi väga rahule. Nad ei arvanud, et ma suudan ilma kogemusteta paari tunniga sellist taset näidata."

Kõige raskemaks peab Lorenzo tänapäeva F1-s rooli selgeks õppimist. "MotoGP-l on meil vaid kaks lülitit, üks veojõu kontrolli ja teine mootoripiduri jaoks. Aga vormel ühes on sul 30 või 40 nuppu. Ma kasutasin vaid kahte või kolme, aga ülejäänu kasutamine pika sõidu ajal on üks raskemaid asju võrreldes 20-30 aasta taguse ajaga, kui F1 autodel oli vaid rool ja käigukast," lisas ta.