Schumacher oli tihedalt tema kannul ning üritas kasutada igat võimalust, et temast mööduda, kuid shotlane suutis sakslast mitu ringi enda tagatiiba vaatamas hoida. Esimeses kurvis sai Schumacher siiski lõpuks õnnelikult mööda, ehkki autod puudutasid teineteist kergelt. Kohtunikud otsustasid, et Coulthardi start oli "varastamine" ning seejärel lasi mees endast mööda ka tiimikaaslase Mika, kuna teda ootas ees 10 sekundiline trahvipeatus.

Selleks hetkeks oli ovaal juba peaaegu kuiv ning raja kurvilist osa ootas ees sama saatus. Mika ei asunud jälitama Schumacherit, vaid suundus boksi, et vahetada alla kuiva ilma rehvid. Suurem osa piloote tegi seda sama ning Mika tuli boksist välja kuuendana. Järgnes seeria ringe, kus Häkkineni hoidsid kinni Mazzacane ja teised piloodid, kes jätkasid veel vihmakummidega ning Schumacheril õnnestus kasvatada korralik edumaa oma pearivaali ees. Mika sai lõpuks aeglasematest autodest mööda ning alustas oma sõitu, kus üks kiirem ring järgnes teisele. Ka Michael käis boksis kumme vahetamas ning meeste vahel oli 10.9 sekundit, mille Häkkinen kahandas kiiresti 4.1 sekundile, kuid õnn ei olnud täna soomlaste poolt. Mika Salo oli katkestanud juba enne, väites hiljem, et tal pole kunagi nii halba autot olnud, kui täna ning ka Häkkineni Mikal tuli jääda sel korral pealtvaatajaks, kuna mootorikatte alt paiskus 26 ringil sinist suitsu, mis oli segatud tuleleekidega. Põhjuseks oli Mika sõnul mootor, mis ühel heal hetkel ilma ette hoiatamata plahvatas.

Peale Häkkineni kaktestamist ei olnud Schumacheril enam ühtki konkurenti ning mees asus oma kohta säilitama, kuna seljataga kaktestasid mõlemad Williamsid. Jarno Trulli sai kohutava boksipeatuse osaliseks, kus meeskonnal polnud ilmselt vähimatki aimu, et mida teha ning mees katkestas koheselt peale boksist väljumist. Michael tegi väikse spinni 5 ringi enne finishit, kuid pääses õnnelikult rajale. Mehe enda sõnul oli ta juba liiga hooletuks muutunud ning läks liialt kurvi serva, sattus seal libedale murule ning see põhjustaski selle väikese pirueti.

Jacques Villeneuve hoolitses põnevuse eest sõidu lõpuosas aga poodiumikoht läks käest tänu kahele väiksele rajakõrval käimisele, mille tõttu pääsesid temast mööda nii Frentzen, kui ka Barrichello. Jacques jahtis Frentzenit kogu sõidu teises pooles, kuid ei olnud piisavalt kiire, et temast mööda saada.

Punktisaajad mehed olid:

1 Michael Schumacher Ferrari

2
Rubens Barrichello
Ferrari 3
Heinz Harald Frentzen
Jordan 4
Jacques Villeneuve
BAR 5
David Coulthard
McLaren 6
Ricardo Zonta
BAR

Meistritiitli suunas tegi Michael Schumacher tubli sammu edasi ning juhib nüüd Häkkineni ees 8 punktiga. Ainsaks konkurendiks ongi jäänud Mika, kuna kolmandat positsiooni hoidev David Coulthard kaotab juba 25 punktiga.

Konstruktorite karikaarvestus:

1 Ferrari 143

2
McLaren
133 3
Williams
34 4
Benetton
20 5
BAR
17 6
Jordan
17