25-aastane prantslane suri juulikuus Prantsuse haiglas üheksa kuud pärast otsasõitu rajatõstukile. Bianchi oli esimene avarii tagajärjel hukkunud piloot pärast 1994. aasta Ayrton Senna õnnetust.

Marussia tiimipealik John Booth ütles, et Jaapanisse tagasi minek saab olema "äärmiselt emotsionaalne" kõigi meeskonnaliikmete jaoks ning palus inimestelt mõistmist.

"Me olime Julesi meeskond ning selles valguses palun ma kõigilt arusaamist ja lugupidamist. Soovime kogeda Suzukasse naasmist omal privaatsel moel," ütles ta. "Mõtleme Julesi peale iga päev. Ta jääb alatiseks suureks osaks meie tiimist. Tema nimi on olnud meie autodel igal etapil."

Marussia piloot Will Stevens, kes oli eelmisel aastal tiimi varusõitja, ütles, et proovib sel nädalal keskenduda sõitmisele. "Jules oleks samas olukorras jäänud professionaalseks ja keskendunuks sõidule ning just seda ma kavatsengi teha," ütles ta.

Bianchi õnnetus sundis Rahvusvahelist Autoliitu (FIA) tooma vormel-1 reeglitesse sisse "virtuaalse turvaauto" mõiste, mis sunniks piloote ohu korral hoogu maha võtma, kuid mida rakendatakse siis, kui vajadust reaalse turvaauto järele veel pole.