Tulemused kiiruskatsete kaupa:

1. päev:

2. päev:

Oma osa oli siin kahtlemata selles, et Märtin sõitis uue Ford Focus RS WRC 03-ga, mis tõestas oma mäekõrgust edu teiste autode ees.

„Tulin küll siia selle mõttega, et võita, aga on üllatav, et vahe nii suureks kärises,” ütles Märtin. „Sõitsin nii kiiresti, kui suutsin, et vaatajatel oleks huvitav. Kõige suuremaks võitjaks ongi pealtvaatajad.”

„Mind hämmastas, kui palju vaatajaid oli tulnud raja äärde,” tunnistas ka Märtini inglasest kaardilugeja Michael Park. „See meenutas juba mõnda WRC-rallit.”

Esikolmikus figureerisid kõik E.O.S. Rally vanad tuttavad – teiseks platseerus poolakas Tomasz Kuchar ja kolmandaks Eesti ekipaaž Margus Murakas-Toomas Kitsing. Kuchar oli kahel varasemal aastal lõpetanud siin kolmandal kohal ja lubas, et tuleb kindlasti osalema ka järgmisel aastal.

Tegemist oli kõige põnevama E.O.S. Rally’ga selle ajaloos, sest veel enne viimast kiiruskatset käis heitlus Kuchari ja Muraka vahel teise ja kolmanda koha pärast ning ka N-rühma võidu nimel Raidam-Lepikson ning Vene ekipaaži Grjazin-Troshkin vahel. Raidamil õnnestus lõpuks siiski, nagu Lõuna-Eesti rallilgi, lõpuks oma paremus maksma panna

Seitsmendast üheksanda kohani mahtusid sõitjad 2,5 sekundi sisse. Seitsmendaks jäänud norralane Thomas Kolberg edestas viimaks soomlast Jari Viitat 0,3 sekundiga. Raidam jäi omakorda Viitast maha 2,2 sekundiga.

Ka katkestamisi ja üle katuse käimisi oli rallil omajagu – koguni 21 ekipaaži 53-st ei suutnud rallit lõpetada, nende seas purunenud rehvi tõttu katkestanud Janne Tuohino ning ratta katki sõitnud Mikko Hirvonen, mõlemad piloodid teevad kaasa ka WRC-s. Teelt välja sõitnud ekipaažidest sai kõige rohkem viga Eesti paar Sei-Lepp, kes vajasid haiglaravi, üks selgroovigastusega, teine ajuvapustusega.

„Selles pole midagi erilist, kui autod uperkuuti käivad,” arvas Kuchar pressikonverentsil rõõmsatujuliselt. „See lihtsalt tähendab, et on stiimulit pingutada. Teed olid küll väga sarnased eelmiste aastatega võrreldes.”

E-rühmas sõitsid taas võimsalt soomlased Kimmo Jalava-Mikko Lukka oma Toyota Starletiga. Kui mullu sõideti välja 13. koht, siis tänavu palju tugevamas konkurentsis 15. koht. Rallile üle läinud Norra suusakuulsus Thomas Alsgaard lõpetas viimaks 17. kohal, olles N-rühma kuues.

Võistlust külastanud pealtvaatajate arvu oli raske määratleda, kuid rajaäärsed magusamad kohad olid inimesi täis. Olgu hindamiseks kasvõi see teadmine, et 700 rallipassi müüdi läbi loetud päevade jooksul. Otsakorrale said ka tuhanded kiiruskatsete piletid.

E.O.S Rally 2003 lõpptulemused:

KOHTEKIPAAŽAUTOGR/KLAEGKAOTUS
1Markko Märtin / Michael ParkFord Focus WRC 03A61:00.34,6
2Tomasz Kuchar / Maciek SzczepaniakFord Focus WRC 02A61:03.45,603.11,0
3Margus Murakas / Toomas KitsingFord Focus WRCA61:03.48,803.14,2
4Jouni Ampuja / Timo HantunenToyota Corolla WRCA61:04.22,503.47,9
5Kaj Kuistila / Mikko JokinenFord Focus WRC 02A61:04.42,104.07,5
6Thomas Schie / Ragnar EngenToyota Corolla WRCA61:05.28,704.54,0
7Thomas Kolberg / Pal IversenHyundai Accent WRC 02A61:06.21,405.46,8
8Jari Viita / Teppo LeinoFord Focus WRC 01A61:06.21,705.47,0
9Ivar Raidam / Robert LepiksonMitsubishi Lancer Evo VIN31:06.23,905.49,3
10Stanislav Gryazin / Georgy TroshkinMitsubishi Lancer Evo VIN31:06.32,605.58,0
11Tord Linnerud / Henning IsdalToyota Corolla WRCA61:06.50,406.15,8
12Mait Meriloo / Einar VettusMitsubishi Lancer Evo VIIN31:08.22,807.48,2
13Martin Rauam / Peeter PoomSubaru Impreza 555N31:09.21,708.47,0
14Priit Saluri / Margus LaasikMitsubishi Lancer Evo VA61:09.48,609.14,0
15Kimmo Jalava / Mikko LukkaToyota StarletE71:10.24,209.49,5
16Gunnar Tamm / Andres KoitlaSubaru Impreza WRXN31:10.25,609.51,0
17Thomas Alsgaard / Ole Kristian UnnerudMitsubishi Lancer Evo VIN31:10.39,610.05,0
18Denis Levyatov / Alexandr SapiroMitsubishi Lancer Evo VIN31:10.53,410.18,7
19Aleksandr Dorosinski / Dmitri BalinSubaru Impreza WRXN31:10.54,010.19,4
20Gennady Denisov / Sergei ObraztsovMitsubishi Lancer Evo IVN31:11.00,710.26,0
21Aivo Hintser / Aivar LinnamäeSubaru ImprezaN31:11.30,410.55,7
22Igor Sokolov / Igor SkuridinMitsubishi Lancer Evo VIA61:11.58,111.23,5
23Martins Bucins / Gunars FrancisFord Escort RS 2000A51:12.05,211.30,5
24Kert Uus / Rein ReinsaluMitsubishi Lancer Evo VIN31:12.06,911.32,2
25Andrus Laur / Aleksandr KornilovCitröen Saxo Super 1600A51:12.12,611.38,0
26Arvo Ojaperv / Avo KristovNissan Almera 2.0 GTA51:13.07,212.32,5
27Aivis Egle / Juris VilmanisMitsubishi CarismaN31:13.50,913.16,2
28Kaido Raiend / Viktor KikeristMitsubishi Lancer Evo VIN31:14.39,014.04,4
29Maris Neiksans / Edgars UtansLada SamaraE71:15.13,114.38,5
30Rain Kallaste / Kajar ValleSeat IbizaA51:15.24,614.50,0
31Alexander Gorlashkin / Nikolai VerzecovskiMitsubishi Lancer Evo IVA61:15.43,615.09,0
32Einar Laipaik / Alar TatrikLada VFTSE81:20.29,319.54,7