Märtin loodab Saksamaalt saavutada vähemalt sama hea tulemuse kui Soome rallilt, kus eestlane lõpetas teisena.

„Rallil on mitmeid erinevaid teekatteid ning pole harvad juhud, kui Saksamaal ühel kiiruskatsel teekate mitmeid kordi muutub,“ lausus Märtin. „Kui veel ka vihma sajab, siis on väga raske mõista, millisel teekattel on hea pidamine ning millisel mitte. Baumholderis peetavad katsed on keerulised, kuna kiirused on suured ja teede ääres on tohutud kivid, ühtlasi kuluvad seal rehvid sooja ilma korral väga palju.“

„Veiniaedades toimuvad kiiruskatsed nõuavad täielikku keskendumist, kuna väga lihtne on pidurdamisega hiljaks jääda ning mahapöördest mööda sõita,“ lisas eestlane. „Suurimaks probleemiks tõotab kujuneda teedele sattuv liiv, mis teeb teed väga libedaks ning kuna esiekipaažid on keelustatud, siis katsete teistkordselt läbimisel on eriti raske ohtlikke kohti märgata.“