Boullieri arvates tahavad 80% sarjas osalevatest tiimitest leida mooduseid, kuidas eelarvet kokku tõmmata, kuid mõned valitud meeskonnad (loe: Ferrari, Mercedes ja Red Bull) takistavad kulukärbete elluviimist. See tähendab, et väiksemad meeskonnad - Boulleri sõnul on ka Lotus "väike meeskond" - on vastamisi pidevate finantsraskustega ja negatiivse eelarvega.

Lotuse omanik Genii Capital müüs hiljuti 35% meeskonna varast Infinity Racingu investoritele, et tagada meeskonnale võistlusvõimeline auto ka tulevikus. Lisaks Lotusele on tegutsenud varem pankrotiohus olnud Sauber, kes teatas juulis, et sõlmib lepingu Vene investoritega ja toob järgmisel hooajal F-1 sarja 17-aastase piloodi Sergei Sirotkini.

"Probleem on siiski selles, et mõned tiimid saavad kulutada auto arendusele nii palju, kui tahavad; meie ei saa," ütles Boullier Autospordile. "Et hoida sarja konkurentsivõimelisena, peame me kinni pidama määratud eelarvest, mis ületab meie tulusid, seetõttu peame me küsima raha aktsionäridelt," kurtis Boullier. "Ärge unustage, et '90-date ajastul kulutas tipptiim enda auto arendusele kuni 40 miljonit naela, 2008. aastaks on see summa tõusnud 100 miljoni naelani. Me peame seda kulu kärpima, kuid probleem on selles, et 20 protsenti klubidest ei poolda meie mõttekäiku. Ma ei arva aga, et on aus, kui ainult kolm meeskonda saavad lubada vormel-ühes osalemist, me peame leidma viisi, kuidas kärpida kulusid," lisas prantslane.

Boullier on optimistlik vähemalt Lotuse tuleviku osas, sest Infinity'ga tehtud leping annab neile võimaluse arendada autot ka pikemas perspektiivis. "Mul on hea meel, et me vähemalt räägime nüüd FIA-s eelarvete kärpimisest, nüüd tuleks hakata kärpeid ka määruste ja seadustega rakendama," selgitas Boullier. Lotuse tiimijuht tõdes siiski, et võrreldes Ferrari ja Mercedesega ei omata rahaliselt võrdseid võimalusi veel pikka aega.