Kui eelmisel aastal osalesid Läänemere karikavõistlustel Baltimaade ja Venemaa esindajad, siis sellel aastal olid kohal ka soomlased. Kolmas etapp oli Pärnu võistlus küll ainult nimeliselt, kuna Kaunase etapp läks arvesse ainult Super 1600 (Touring 1600) ja Hansaliising Baltic GT (Vabaklass) arvestuses, möödunud nädalavahetusel Riias toimuma pidanud etapp jäi ära ning Est-Ringil peetav sõit oli seega esimene täiemahuline etapp.

Võistlused olid ka Eesti meistrivõistluste teiseks etapiks, Eesti karikavõistluste teiseks etapiks noorteklassis, Soome meistrivõistluste etapiks klassis Honda Civic ning Venemaa karikavõistluste etappideks klassides Super Light ja Honda Civic. Läänemere karikavõistluste arvestust peetakse klassides Touring 2000 (Schenker B-2000), Touring 1600 (Super 1600), Vabaklass (Hansaliising Baltic GT) ja Vormel Baltic.

Nii soomlaste kui ka venelaste Honda Civic sarja autod startisid üheskoos, kokku 17 autot (neist 10 Venemaalt ja 7 Soomest). Kuna sarjade tehniliste tinglimustes on mõningad erinevused, siis on Venemaa sarja autod veidi kiiremad. Seetõttu kuulusidki mõlema sõidu esikolmikusse idanaabri esindajad. Mõlemad sõidud võitis ülivõimsalt Aleksei Dudukalo, kes tegi kaasa ka vabaklassis.

Super 1600 arvestuses käis rajal 11 autot, peamiselt Volkswagen Golfid. Esimese stardi võitis noor lätlane Arvis Zarbergs Toyota Yarisel, teine tema kaasmaalane Jorens Uskans ja kolmas Avo Vaher. Golfide klassi kiireim oli Raimo Kulli. Teise sõidu alguses sõitsid Vaher ja Zarbergs teistelt pikalt eest ära, Vaher võitis ka sõidu kindalt Zarbergsi ja Uskansi ees, Golfide klassi parim taas Raimo Kulli. Noorteklassi kiireim oli Mikk Maaten.

Vormelitel oli esimese sõidu parim Erko Vallbaum, kes edestas ringrajaspordist pikema pausi teinud Toomas Kallasmaad ja leedulast Ramunas Capkauskast. Teises sõidus sai esimese lähtepositsiooni Urmas Uusneem. Väga hea stardi tegid Erko Vallbaum ja Jaak Pipar, esimene asus ka sõitu juhtima. Peagi oli Uusneem Vallbumil järel ning pääses peagi ka mööda, viimane jäi sellega Jaak Pipra löögiulatusse ning kaks pilooti pidasid maha tõsise duelli. Sõit lõpetati siiski järjekorras Uusneem, Vallbaum ja Pipar. Kahe sõidu kokkuvõttes edukaim Erko Vallbaum, teine Toomas Kallasmaa ja kolmas Jaak Pipar.

Klassid Touring 2000 ja Vabaklass startisid üheskoos. Touring 2000 ja vabaklassi ühise kvalifikatsiooni võitis Aivis Ohtla, Girtz Kruzmanis oli teine ja Mihhail Uhov kolmas. Esimest starti asus juhtima Ohtla, kes peagi teistega vahe sisse sõitis. Esikolmiku kohtade pärast võitlesid veel Mihhail Uhov, kes valestardi eest 30 sekundit trahvi sai, Rain Pilve (vabaklass) ja Girtz Kruzmanis. Kaheksandal ringil eksis rajalt BMW-l võistelnud Uhov ja langes üheksandaks ning tal tuli kõvasti vaeva näha, et oma kohta parandada. 14-ndal ringil jäi neljandalt kohalt rajaveerde lätlane Arnis Jurševskis, Uhov oli selleks hetkeks tõusnud seitsmendaks ning tänu lätlase katkestamisele paranes tema positsioon veel ühe koha võrra. Finišijoon ületati järjekorras Aivis Ohtla, Rain Pilve, Gitz Kruzmanis, Martin Merisaar ja Mihhail Uhov. Teise sõidu stardijärjekord pandi paika esimese sõidu parimate ringiaegade aegade järgi ning esimese stardiruudu pälvis Rain Pilve. Hea stardi said tema, Aivis Ohtla ja Martin Merisaar. Kohtunike sõnul liikus Pilve Renault Clio enne fooritulede süttimist ning see tähendas valestarti ning trahvisekundeid. Teisel ringil tabas Venemaa esindaja Uhovi BMW Martin Merisaare Honda tagaosa ning mõlemad autod lendasid murule. Uhov sai kohe liikuma, kuid Merisaarel läks veidi aega rajale tagasi pääsemisega. Esimene oli peagi siiski auto vigastuste tõttu sunnitud boksiteele pöörduma ja võistluse lõpetama. Merisaar jätkas võistlust tagastange vastu maad lohisemas, kuid pidi ka korraks peatuma, et vastu rehvi käiv ja suitsev stange paari jalahoobiga eemaldada. Teise koha pärast heitlesid Aivis Ohtla ja Girtz Kruzmanis. Viimane pääses siiski mööda ja võttis sõiduvõidu klassis Touring 2000, teine Ohtla ja kolmas lätlane Arnis Jurševskis. Kahe sõidu kokkuvõttes kogusid Girtz Kruzmanis ja Aivis Ohtla võrdselt 110 punkti Otsustavaks sai viimane sõit, kus lätlane oli eestlast edestanud ning seega etapi võitjaks Kruzmanis.

Vabaklassis tuli Rain Pilvel hakata trahvisekundeid tagasi sõitma. Veel 16-ndal ringil (kokku sõideti 20 ringi) oli esikohale tõusnud Erki Lehiste edu Pilve ees 5,3 sekundit. Ruudulise lipu langedes edestas viimane Saksa-Auto AMK pilooti 32,9 sekundiga, mis tähendas kokkuvõttes 2,9 sekundilist võitu. Vabaklassis läks Pärnu etapi võit kahe sõidu kokkuvõttes Rain Pilvele, teine Erki Lehiste ja kolmas Aleksei Dudukalo.

Läänemere karikavõistluste neljas etapp peetakse 14.-15.augustil Soomes, Kemoras.