Ferrari piloodi arvates rikkus Max Verstappen (Red Bull) tema möödasõitu blokeerides reegleid ja peaks karistada saama. Räikkönen kaotas Verstappenile tagant otsa sõites osa esitiivast ja jäi kuuendale kohale, Verstappen säilitas oma viienda positsiooni.

"Ta liikus minu silmis paremale ning ma otsustasin vasakult mööduda. Kui ma olin otsuse teinud, tuli ta jälle ette tagasi. Ma tegin kõik, mis suutsin, et kokkupõrget vältida," rääkis Räikkönen.

"Kui sa kord juba ühele poole oled läinud, ei tohi sa enam tagasi tulla. Oli õnne, et ma talle päris otsa ei sõitnud. F1 juhid on teinud reeglid, aga mis nende mõte on, kui kohtunikud ei suuda otsustada, mis on mõnes olukorras OK ja mis ei ole? Kui reeglid ei kehti kõigile ühesuguselt, siis neid ei tohiks üldse olla."

Raikkonen damaged his front wing on Max rear..#MaxVerstappen #HungarianGP #GivesYouWings pic.twitter.com/9pdop0gO4H
— V3rstapp3n #33 (@Racingnews2015) July 24, 2016

Räikkönen tegi maatasa ka F1 107 protsendi reegli, mis näeb ette, et kui sõitja kaotab kvalifikatsioonis liidri parimale ringiajale esimeses kvalifikatsioonivoorus rohkem kui 107 protsendiga, ei tohi ta põhisõidust osa võtta.

Soomlane tõi välja, et selle reegli järgi pidanuks vihmase Ungari GP kvalifikatsiooni järel disklahvi saama 11 sõitjat, kuid pühapäeval oli stardirivis ikkagi 22 meest. Kohtunikud halastasid aeglasematele, sest ajasõidu teine pool möödus oluliselt kuivemates oludes.

"Kohtunikud või inimesed, kes neid asju otsustavad, on reeglid muutnud naljanumbriks. Eilne kvalifikatsioon oli hea näide 107 % reegli poolest, mida rakendati vaid meeste puhul, kes Q1-st läbi ei saanud, aga mitte teiste puhul. Kuidas saab ühte reeglit kasutada sama sessiooni jooksul mitmel erineval viisil? Kas keegi selgitaks mulle, kuidas see töötab? Aga selline on tänapäeva vormel üks ja midagi peab muutuma, sest see paistab juba väljapoolt inimestele halvasti, teie jaoks samuti ja minu arvates on see lihtsalt ebaaus. Reegel peaks toimima kõigile igal ajal täpselt samamoodi," ütles Räikkönen.