"Ootusärevus on suur. Adrenaliini veel ei ole, see tuleb sõidu ajal," ütles Korjus Delfile telefoni teel Eestist. Kolmapäeval istub ta juba lennukile ning stardib Hispaania poole GP3 sarja avaetapile Barcelonasse.

Renault 3.5 vormelisradja GP3-sarja vastu vahetanud Korjusel on selja taga kolm testisessiooni, mis andsid küll eestlasele võimaluse uue autoga tutvuda, kuid õiget pilti meeskonna kiirusest võrreldes konkurentidega siiski ette ei andnud.

"Raske on praegu öelda. Siis saab põhjapanevamaid järeldusi teha, kui etapp läbi. Testid ei näita veel midagi," lausus Korjus, kellele kõige suuremat peavalu valmistanud just Pirelli rehvidega kohanemine, mis on murekohaks tänavu kõikidele pilootidele GP3 ja kuninglikus F1 sarjas.

"Kui Michelini rehvidega said terve sõidu panna nii kiiresti kui suutsid, siis Pirelliga sama teed minnes on poole sõidu pealt rehv otsakorral ning iga ringiga hakkad sekundeid järele andma," ütles Korjus, kuid lisas et see pole mitte ainult tema, vaid ka konkurentide mure.

Korjusel on Koiranenis kaks tiimikaaslast, mõlemad soomlased: 17-aastane Patrick Kujala ning 19-aastane Aaro Vainio, kes eelmisel aastal oli kuni viimase etapini samas sarjas esikohakonkurentsis, kuid siis mõlemas sõidus ebaõennestus ja lõpuks hooaja neljandana lõpetas. Toona oli Vainio veel Lotus GP tiimis. 20-aastane Kevin on neist kõige vanem ning kõige suurema kogemustepagasiga.

Kes on esisõitja?

Küsimusele, kas poistel on omavahel jõuvahekorrad juba paika pandud ning tiimil teada, kellele algaval hooajal kõige rohkem panustada, vastas Korjus niiviisi: "Selle kohta ei saa ma praegu midagi öelda."

Tähendab see siis seda, et mitmetes vormelisarjades kihutanud ning 2010. aastal Formula Renault 2.0 sarja võitnud Korjus toodi tiimile esikohta võitma või üritatakse hooaja lõpuks tiitel kätte mängida sellest mullu napilt ilma jäänud Vainiole? Eks hooaeg näitab.

Korjuse sõnul pole ta endale veel selleks hooajaks eesmärki seadnud. "Võtan etapi haaval," ütles ta vaid.

Koiranenis töötab võistlusnädalavahetusel kokku 15 inimest, mida on vähem kui mullu Renault 3.5 sarja tiimis. Varasemast ajast on Koiranen Korjusele juba tuttav, sest just nende ridades ta 2010. aastal võitjaks tuligi. "Saame kõik hästi läbi. Tunnen neid ja oleme isegi siis omavahel suhelnud, kui ma nende ridades ei sõitnud. Inimesed saavad aru, et me oleme seal esimest aastat ja annavad endast kõik, et meil võimalikult hästi läheks," ütles Korjus.

Hetkel viibib Korjus veel Eestis ja õpib lõpueksamiteks. Gustav Adolfi Gümnaasiumi lõpetav vormelipiloot valis endale eksamiteks eesti keele, inglise keele, ühiskonnaõpetuse ja geograafia.

Kolmapäeva õhtul stardib ta Barcelona poole. "Neljapäeval on seal vaja raja ääres kõik nädalavahetuseks ette valmistada ja mõnedel meediaüritustel osaleda. Sebimist on päris palju," sõnas Korjus, kes pärast etappi tagasi kodumaale tuleb.