Jaapani ralli võitis Loeb
Petter Solbergi autot vaevasid taas tehnilised probleemid. Kuigi laupäeval tundus, et norralane on masina liikuma saanud, kadusid pühapeva esimesel kiiruskatsel Subaru pidurid ja nii ei suutnud Petter enamat kaheksandast kohast.
Jaapani ralli esikümme
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 3:22:20.4 |
2 | M. Grönholm | Ford | +5.6 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +2:46.5 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +6:07.8 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +7:10.7 |
6 | T. Arai | Subaru | +9:05.1 |
7 | D. Sordo | Citroen | +9:06.3 |
8 | P. Solberg | Subaru | +11:43.7 |
9 | F. Nutahara | Mitsubishi | +22:57.4 |
10 | G. Pozzo | Mitsubishi | +23:24.8 |
27. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Hirvonen | Ford | 1:11.0 |
2 | S. Loeb | Citroen | +0.2 |
3 | M. Grönholm | Ford | +0.4 |
4 | D. Sordo | Citroen | +0.6 |
5 | C. Atkinson | Subaru | +1.4 |
6 | P. Solberg | Subaru | +1.5 |
7 | M. Stohl | Peugeot | +2.0 |
7 | M. Wilson | Ford | +2.0 |
9 | M. Baldacci | Mitsubishi | +2.2 |
10 | T. Arai | Subaru | +2.8 |
26. kiiruskatse
Luis Perez Companc katkestas.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 14:21.5 |
2 | S. Loeb | Citroen | +3.4 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +29.9 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +38.9 |
5 | M. Wilson | Ford | +43.3 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +45.3 |
7 | T. Arai | Subaru | +45.7 |
8 | P. Solberg | Subaru | +53.6 |
9 | M. Ligato | Mitsubishi | +1:27.3 |
10 | F. Nutahara | Mitsubishi | +1:35.6 |
25. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 9:13.4 |
2 | S. Loeb | Citroen | +6.9 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +14.6 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +26.2 |
5 | P. Solberg | Subaru | +26.9 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +32.4 |
7 | T. Arai | Subaru | +35.7 |
8 | D. Sordo | Citroen | +36.5 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +38.2 |
10 | M. Wilson | Ford | +40.9 |
24. kiiruskatse
Stohlil jamad käigukastiga, kadus neljas käik. Arai lõetas katse kahe lõhutud rehviga.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 14:44.3 |
2 | S. Loeb | Citroen | +5.5 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +23.3 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +29.5 |
5 | T. Arai | Subaru | +42.1 |
6 | M. Wilson | Ford | +46.4 |
7 | D. Sordo | Citroen | +46.9 |
8 | M. Stohl | Peugeot | +51.9 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +58.7 |
10 | G. MacHale | Ford | +1:01.1 |
23. kiiruskatse
Solberg jäi katse starti 2 minutit hiljaks — püüdis ülesõidul auto pidureid parandada.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 9:36.8 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.1 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +6.8 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +16.2 |
5 | D. Sordo | Citroen | +21.6 |
6 | T. Arai | Subaru | +26.7 |
7 | M. Stohl | Peugeot | +27.3 |
8 | M. Wilson | Ford | +40.4 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +40.6 |
10 | M. Ligato | Mitsubishi | +50.1 |
22. kiiruskatse
Loebütles, et pingutas katsel pisut üle ja käis korra väljas. Grönholm oli pettunud, et ei liikunud nii kiirelt edasi kui oleks oodanud: “Aeg oleks üles ärgata.” Solbergi autol taas probleemid piduritega.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 5:07.2 |
2 | S. Loeb | Citroen | +4.5 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +9.3 |
4 | P. Solberg | Subaru | +11.6 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +11.9 |
6 | C. Atkinson | Subaru | +12.0 |
7 | T. Arai | Subaru | +12.9 |
8 | D. Sordo | Citroen | +19.2 |
9 | G. MacHale | Ford | +27.5 |
10 | M. Ligato | Mitsubishi | +29.6 |
seis teise võistluspäeva järel
Pärast eilset liidrina alustanud Marcus Grönholm tegi 14. ja 15. kiiruskatsel vigu, mistõttu Loeb soomlasest mööda pääses ja vahepeal rohkem kui poole minutiga juhtis. Petter Solberg sai päeva teisest poolest alates oma Subaru liikuma ja ohustab kuuendal kohal sõivat Sordot.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 2:27:45.7 |
2 | M. Grönholm | Ford | +25.6 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +1:43.1 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +4:24.0 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +4:40.4 |
6 | D. Sordo | Citroen | +5:25.6 |
7 | P. Solberg | Subaru | +5:31.7 |
8 | T. Arai | Subaru | +6:39.7 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +7:53.0 |
10 | G. MacHale | Ford | +9:23.1 |
21. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 1:12.6 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.3 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +0.5 |
4 | L. Perez Companc | Ford | +0.9 |
5 | D. Sordo | Citroen | +1.1 |
6 | P. Solberg | Subaru | +1.5 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +1.5 |
8 | G. MacHale | Ford | +2.3 |
9 | C. Atkinson | Subaru | +2.5 |
9 | T. Arai | Subaru | +2.5 |
20. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 1:13.1 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.3 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +0.7 |
4 | D. Sordo | Citroen | +1.0 |
5 | P. Solberg | Subaru | +1.1 |
6 | L. Perez Companc | Ford | +1.3 |
7 | M. Stohl | Peugeot | +1.4 |
8 | G. MacHale | Ford | +2.4 |
9 | T. Arai | Subaru | +2.6 |
10 | F. Nutahara | Mitsubishi | +3.4 |
19. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 5:33.5 |
2 | P. Solberg | Subaru | +0.3 |
3 | S. Loeb | Citroen | +3.1 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +5.6 |
5 | C. Atkinson | Subaru | +7.4 |
6 | D. Sordo | Citroen | +8.2 |
7 | T. Arai | Subaru | +9.8 |
8 | M. Stohl | Peugeot | +11.7 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +14.3 |
10 | G. MacHale | Ford | +19.0 |
18. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 12:09.0 |
2 | P. Solberg | Subaru | +1.7 |
3 | S. Loeb | Citroen | +3.0 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +10.6 |
5 | C. Atkinson | Subaru | +11.7 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +25.1 |
7 | L. Perez Companc | Ford | +28.7 |
8 | T. Arai | Subaru | +30.1 |
9 | D. Sordo | Citroen | +30.3 |
10 | G. MacHale | Ford | +51.5 |
17. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 11:35.9 |
2 | M. Grönholm | Ford | +5.1 |
3 | P. Solberg | Subaru | +13.8 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +16.5 |
5 | C. Atkinson | Subaru | +17.9 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +20.6 |
7 | D. Sordo | Citroen | +23.4 |
8 | L. Perez Companc | Ford | +25.8 |
9 | T. Arai | Subaru | +33.7 |
10 | G. MacHale | Ford | +38.2 |
16. kiiruskatse
Katse võitnud Grönholm teatas finišis, et pingutab nüüd taas pisut. Loeb kurtis, et sama katse neljandal läbimisel on tee kive täis — raske on sõita. Arai sõitiski kivi otsa ja käis teelt väljas. Petter Solbergi sõnul neil hetkel probleeme ei ole.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 2:04.2 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +1.6 |
3 | P. Solberg | Subaru | +1.7 |
4 | S. Loeb | Citroen | +1.9 |
5 | D. Sordo | Citroen | +3.3 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +3.6 |
7 | L. Perez Companc | Ford | +4.5 |
8 | C. Atkinson | Subaru | +4.8 |
9 | G. MacHale | Ford | +6.6 |
10 | J. Latvala | Subaru | +11.9 |
15. kiiruskatse
Grönholm tegi taas spinni. “14 ja 15 kiiruskatsel juhtus liiga palju ja sõidurütm kadus, ” ütles Grönholm 15. katse järel, teeninduses: “Tegin spinni, mootor suri välja.” Loebi kinnipüüdmisse suhtus soomlane kõhklevalt: “Raske on rünnata. Saaks kõigepealt sõidurütmi tagasi, eks siis näe.”
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 10:17.3 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +5.4 |
3 | C. Atkinson | Subaru | +10.4 |
4 | M. Grönholm | Ford | +10.5 |
5 | D. Sordo | Citroen | +16.8 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +17.3 |
7 | T. Arai | Subaru | +25.1 |
8 | L. Perez Companc | Ford | +26.6 |
9 | G. MacHale | Ford | +28.3 |
10 | P. Solberg | Subaru | +34.4 |
14. kiiruskatse
Grönholm tegi spinni ja kaotas Loebile aega. Atkinson käis kraavis kuid suutis katse lõpetada.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 12:17.0 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +1.3 |
3 | C. Atkinson | Subaru | +15.4 |
4 | M. Stohl | Peugeot | +22.1 |
5 | M. Gronholm | Ford | +23.7 |
6 | P. Solberg | Subaru | +35.8 |
7 | L. Perez Companc | Ford | +35.9 |
8 | T. Arai | Subaru | +38.5 |
9 | D. Sordo | Citroen | +39.5 |
10 | G. MacHale | Ford | +40.2 |
13. kiiruskatse
Petter Solberg kurtis pidurite puudumise üle, Arai väitel pole autol pidamist. Grönholm kurtis samuti pidurite puudumise üle.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 12:10.6 |
2 | M. Grönholm | Ford | +6.8 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +13.9 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +16.7 |
5 | D. Sordo | Citroen | +25.0 |
6 | G. MacHale | Ford | +29.1 |
7 | P. Solberg | Subaru | +30.6 |
8 | T. Arai | Subaru | +34.2 |
9 | M. Stohl | Peugeot | +40.5 |
10 | L. Perez Companc | Ford | +41.5 |
12. kiiruskatse
Matthew Wilsoni autol turboprobleemid.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 2:07.4 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +0.3 |
3 | S. Loeb | Citroen | +0.6 |
4 | P. Solberg | Subaru | +1.4 |
5 | D. Sordo | Citroen | +2.6 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +2.9 |
7 | C. Atkinson | Subaru | +3.3 |
7 | T. Arai | Subaru | +3.3 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +3.7 |
10 | G. MacHale | Ford | +5.8 |
11. kiiruskatse
Marcus Grönholm kurtis pidurite üle.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 5:42.1 |
2 | S. Loeb | Citroen | +2.0 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +5.7 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +11.3 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +14.1 |
6 | P. Solberg | Subaru | +15.5 |
7 | D. Sordo | Citroen | +21.0 |
8 | G. MacHale | Ford | +26.2 |
8 | T. Arai | Subaru | +26.2 |
10 | L. Perez Companc | Ford | +28.6 |
seis 1. päeva järel
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 1:11:01.9 |
2 | S. Loeb | Citroen | +10.5 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +1:02.1 |
4 | M. Stohl | Peugeot | +2:20.7 |
5 | D. Sordo | Citroen | +2:54.5 |
6 | C. Atkinson | Subaru | +2:56.1 |
7 | T. Arai | Subaru | +3:20.5 |
8 | P. Solberg | Subaru | +3:34.7 |
9 | M. Wilson | Ford | +4:04.2 |
10 | L. Perez Companc | Ford | +4:42.3 |
10. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 1:15.0 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.5 |
3 | D. Sordo | Citroen | +1.0 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +1.1 |
4 | P. Solberg | Subaru | +1.1 |
6 | C. Atkinson | Subaru | +1.9 |
7 | M. Stohl | Peugeot | +2.2 |
7 | M. Wilson | Ford | +2.2 |
9 | G. MacHale | Ford | +3.3 |
9 | M. Baldacci | Mitsubishi | +3.3 |
9. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 1:14.2 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.5 |
3 | D. Sordo | Citroen | +2.0 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +2.1 |
5 | P. Solberg | Subaru | +3.1 |
6 | M. Wilson | Ford | +3.2 |
7 | C. Atkinson | Subaru | +3.3 |
8 | L. Perez Companc | Ford | +3.4 |
9 | G. MacHale | Ford | +3.6 |
10 | M. Stohl | Peugeot | +3.8 |
8. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 19:06.7 |
2 | S. Loeb | Citroen | +4.1 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +15.4 |
4 | M. Stohl | Peugeot | +43.7 |
5 | D. Sordo | Citroen | +44.0 |
6 | P. Solberg | Subaru | +48.2 |
7 | C. Atkinson | Subaru | +53.0 |
8 | M. Wilson | Ford | +1:09.1 |
9 | T. Arai | Subaru | +1:17.6 |
10 | G. MacHale | Ford | +1:21.7 |
7. kiiruskatse
Solberg, kellel tekkis 3. kiiruskatsel probleem autoga (norrakas hoidus täpsustamast, mis tegelikult juhtus), on neljandale katsele järgnenud teeninduses auto ilmselt korda saanud ja tõusnud tagasi punktikohale.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 7:52.2 |
2 | M. Grönholm | Ford | +6.3 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +11.3 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +16.6 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +20.5 |
6 | D. Sordo | Citroen | +20.6 |
7 | P. Solberg | Subaru | +22.1 |
8 | M. Wilson | Ford | +28.0 |
9 | T. Arai | Subaru | +29.8 |
10 | L. Perez Companc | Ford | +31.4 |
6. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Gronholm | Ford | 2:07.9 |
2 | S. Loeb | Citroen | +0.1 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +0.4 |
4 | P. Solberg | Subaru | +1.1 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +1.3 |
6 | D. Sordo | Citroen | +1.6 |
7 | L. Perez Companc | Ford | +2.7 |
8 | T. Arai | Subaru | +3.3 |
9 | C. Atkinson | Subaru | +4.2 |
9 | M. Wilson | Ford | +4.2 |
5. kiiruskatse
Kui esimestel katsetel oli ilm kuiv ja mudaste olude üle kaebasid sõitjad vaid neljandal kiiruskatsel, siis viienda kiiruskatse lõpus on hakanud vihma sadama — WRC autod pääsesid sealt küll enne sadu läbi. Tänasel 8. kiiruskatsel, mis on 34 km pikkune, võivad vihmaga vahed veelgi suuremaks käriseda, kui praegu (kümnes koht kaotab Grönholmile kahe ja poole minutiga).
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 4:32.9 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +1.3 |
3 | S. Loeb | Citroen | +4.3 |
3 | C. Atkinson | Subaru | +4.3 |
5 | P. Solberg | Subaru | +4.9 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +7.6 |
7 | T. Arai | Subaru | +10.1 |
8 | L. Perez Companc | Ford | +12.7 |
9 | D. Sordo | Citroen | +12.8 |
10 | M. Wilson | Ford | +13.0 |
4. kiiruskatse
Neljanda kiiruskatse alguses tegi Mikko Hirvonen sõiduvea ja kaotas seejärel kindluse — ajalist kaotust pool minutit. Solberg, kes kaotas katsel Grönholmile, ütles, et neil on autoga probleem, aga keeldus kommenteerimast, milles see seisneb.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 19:45.3 |
2 | S. Loeb | Citroen | +5.4 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +29.7 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +30.2 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +38.1 |
6 | T. Arai | Subaru | +45.3 |
7 | D. Sordo | Citroen | +1:01.8 |
8 | M. Wilson | Ford | +1:13.6 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +1:27.5 |
10 | G. MacHale | Ford | +1:37.4 |
3. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 8:06.3 |
2 | M. Grönholm | Ford | +3.8 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +9.4 |
4 | C. Atkinson | Subaru | +11.0 |
5 | D. Sordo | Citroen | +22.2 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +23.8 |
7 | T. Arai | Subaru | +25.0 |
8 | P. Solberg | Subaru | +26.1 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +33.5 |
10 | M. Wilson | Ford | +40.8 |
2. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 2:12.1 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +2.3 |
3 | P. Solberg | Subaru | +2.4 |
4 | T. Arai | Subaru | +3.0 |
5 | S. Loeb | Citroen | +3.6 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +5.2 |
7 | D. Sordo | Citroen | +6.1 |
8 | C. Atkinson | Subaru | +6.3 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +8.3 |
10 | F. Nutahara | Mitsubishi | +8.9 |
1. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 4:38.2 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +0.2 |
3 | P. Solberg | Subaru | +1.0 |
4 | S. Loeb | Citroen | +4.1 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +5.6 |
6 | C. Atkinson | Subaru | +6.4 |
7 | T. Arai | Subaru | +8.9 |
8 | M. Wilson | Ford | +12.2 |
9 | L. Perez Companc | Ford | +12.7 |
10 | D. Sordo | Citroen | +13.5 |