Grönholmi auto sai niivõrd tõsiselt kannatada, et täna seda enam parandada ei jõuta ja nii pääseks soomlane uuesti starti alles homme, mis pole aga sugugi kindel. Kuna Jaapani rallil on palju kiiruskatseid, lisanduks hetkel veel kaheksandal kohal olev Grönholmi ajale liidriga võrreldes ca pool tundi, mis teeks punktikohale jõudmise küsitavaks.

Teisel kohal on Sebastien Loeb ja kolmandal Jari-Matti Latvala. Daniel Sordo neljas.

Urmo Aava on üldjärjestuses 23. kohal (meeldetuletuseks — Aava ei ole Jaapanis WRC-autoga vaid JRC Suzukil). PWRC- arvestuses on Martin Rauam seitsmes.

Martin Rauami kaardilugeja, Kristo Kraag kommenteeris rallifoorumis meeste esimest päeva järgmiselt: “Esimesel oli legend tsipa aeglane. Teine katse suri auto stardis välja. Kolmandale jäime kõigepealt minuti hiljaks ja siis 8-9km enne lõppu läks tagarehv. Rikubetsul läks tavaliselt. Viiendal katsel parandasime küll aega, aga tegelt oleks saanud kiiremini.

Kuues katse oli siuke poolokei, aeg oleks võinud alati parem olla, aga tee oli väga jube — tohutult roopas ja suuri kive ja auke täis. Atkinson oli off pika sirge järel keskmises vasakus. Paar kilti enne lõppu oli Flodin rajalt väljas.

Seitsmes katse oli ka täitsa okei, lõpus kaotasime natuke tempos, päris hirmus autolõhkumine oli kogu katse. Toshi ja Juho olid off samas kurvis, veidi sarnanes Atkinsoni kohale. Seisid seal õnnetult kahekesi.

Kaheksas katse oli veidi halb meil seetõttu, et paar minutit enne AKP-d märkasime tagumise rehvi tühjenemist ning ei oleks jõudnud seda ajaliselt vahetada. Siis pidime paremaid kurve veidi rahlikumalt sõitma, sealt ka kaotus.

Superspecialid sõideti vihmas, pidamine oli sel betonkal üsna okei, parem kui eile shakedownil. Liigne uljus tähendas aga seda, et teisel läbimisel saime korra ninaga piirdesse ning täitsa viimases kurvis tegime tagumise vasaku nurga teistsuguseks. Üsna korralik damage.”

Seis reedese päeva järel

#sõitjaaeg/kaotus
1M. HIRVONEN1:00:30.8
2S. LOEB+10.3
3J. LATVALA+13.7
4D. SORDO+40.6
5H. SOLBERG+48.4
6M. STOHL+1:30.0
7X. PONS+2:02.6
8L. PEREZ COMPANC+2:20.8
9M. WILSON+2:50.8
10F. VILLAGRA+3:26.4

10. kiiruskatse

#sõitjaaeg/kaotus
1X. PONS1:16.8
2D. SORDO+0.6
3F. VILLAGRA+0.7
4S. LOEB+0.7
5A. ARAUJO+1.0
6M. HIRVONEN+1.2
7J. LATVALA+2.3
8H. SOLBERG+2.4
9L. PEREZ COMPANC+2.6
10M. ISHIDA+2.9

9. kiiruskatse

#sõitjaaeg/kaotus
1A. ARAUJO1:18.5
2D. SORDO+0.4
3S. LOEB+0.6
4M. HIRVONEN+0.7
5F. VILLAGRA+0.8
6L. PEREZ COMPANC+0.8
7X. PONS+1.3
8M. ISHIDA+1.5
9H. SOLBERG+2.0
10M. STOHL+2.1

8. kiiruskatse

#Sõitjaaeg/kaotus
1D. SORDO2:04.2
2M. HIRVONEN+0.3
3J. LATVALA+0.9
4S. LOEB+1.6
5H. SOLBERG+1.9
6M. STOHL+2.6
7M. WILSON+2.8
8X. PONS+2.8
9F. VILLAGRA+4.1
10L. PEREZ COMPANC+5.5

7. kiiruskatse

#Sõitjaaeg/kaotus
1M. HIRVONEN13:26.7
2S. LOEB+5.5
3J. LATVALA+7.3
4D. SORDO+9.6
5H. SOLBERG+10.7
6M. STOHL+25.6
7X. PONS+30.8
8L. PEREZ COMPANC+33.6
9M. WILSON+51.3
10F. VILLAGRA+57.9

6. kiiruskatse

#Sõitjaaeg/kaotus
1M. HIRVONEN8:09.0
2S. LOEB+2.9
3J. LATVALA+7.6
4H. SOLBERG+8.1
5D. SORDO+8.6
6M. STOHL+17.0
7X. PONS+20.3
8L. PEREZ COMPANC+21.5
9M. WILSON+26.6
10F. VILLAGRA+32.8

5. kiiruskatse

#Sõitjaaeg/kaotus
1J. LATVALA4:39.1
2M. HIRVONEN+1.2
3S. LOEB+1.3
4C. ATKINSON+2.4
5D. SORDO+3.1
6M. STOHL+3.6
7X. PONS+4.8
8M. WILSON+5.9
9L. PEREZ COMPANC+6.5
10H. SOLBERG+9.7

4. kiiruskatse

#sõitjaaeg/kaotus
1D. SORDO2:05.4
2M. HIRVONEN+0.4
3P. SOLBERG+0.5
4H. SOLBERG+0.7
5J. LATVALA+0.8
6S. LOEB+1.2
7C. ATKINSON+1.4
8M. STOHL+2.3
9X. PONS+2.9
10F. VILLAGRA+3.5

3. kiiruskatse

#sõitjaaeg/kaotus
1S. LOEB13:56.0
2M. GRÖNHOLM+4.4
3J. LATVALA+7.0
4M. HIRVONEN+7.4
5H. SOLBERG+12.9
6D. SORDO+18.4
7P. SOLBERG+19.9
8C. ATKINSON+27.1
9M. STOHL+31.7
10X. PONS+42.7

2. kiiruskatse

#sõitjaaeg/kaotus
1M. GRÖNHOLM8:29.7
2J. LATVALA+0.3
3M. HIRVONEN+4.0
4H. SOLBERG+9.1
5D. SORDO+10.0
6M. STOHL+11.2
7P. SOLBERG+12.1
8S. LOEB+12.6
9M. WILSON+25.8
10X. PONS+26.2

1. kiiruskatse

#sõitjaaeg/kaotus
1J. LATVALA4:48.9
2S. LOEB+0.4
3C. ATKINSON+0.6
4M. HIRVONEN+1.3
5M. GRÖNHOLM+1.9
6P. SOLBERG+2.8
7D. SORDO+6.4
8M. STOHL+7.2
9X. PONS+7.3
10H. SOLBERG+7.4