Kui sõitja ja meeskonna vahel kõik klapib, on tal võimalus osaleda kõigil järelejäänud Saksamaa sarja rallidel, kirjutab SL Õhtuleht.

“Praegu ei kujuta ette, mis mind ees ootab. Sellist tüüpi autoga pole ma varem sõitnud. Pealegi võisteldakse Saksamaal peamiselt asfaldil, minul piirdub aga selliste teede kogemus mõne koduse ralli linnakatsega,” ütles Mölder eile. “Tulevikule mõeldes on Saksamaa käik kindlasti kasulik — ilus asi CV-sse kirjutamiseks.”

Möldri ja Saksamaa MTEC GmbH meeskonna viis kokku tiimi konsultant Toomas Kitsing. Sama mees on aidanud suurde rallisporti ka Märtini ja Aava.

“Nad tunnevad rallisporti väga hästi ja teadsid, et Eestist on tulnud sellised mehed nagu Markko Märtin ja Urmo Aava. Nüüd tahtsid nad teada, kas siit on võimalik veel kedagi leida,” rääkis Kitsing. “Möldril on omad plussid — noore mehena on ta juba palju sõitnud, väga hästi sõitnud.”

“Möldri puhul said kokku hea informatsioon, huvi rahvusvahelisele areenile pääsemiseks ning rahalised võimalused,” lisas ta.

AvtoVazi plaanid ei piirdu aga vaid Saksamaa ralli etappidega. “Tänavu osaletakse Saksamaa meistrivõistlustel, tuleval hooajal valitakse aga JWRC, S2000 või EMi vahel. Lõplik otsus langetatakse aasta teises pooles.”

Mölder kinnitas, et Venemaa tehnikasse ta eelarvamusega ei suhtu. “Tean, et auto on korralik ja tehnikaga tegelevad mehhaanikud tasemel. Samad mehed olid varem ametis Suzukiga,” märkis Mölder.

Venelaste toodetud Lada on samalaadne JWRC sarjas kasutatavate masinatega. 215 hj mootori ja sidurita kasutatava X-trac käiguvahetusega.

Lisaks võimalikule Lada karjäärile tunnistas Mölder plaani muretseda WRC-auto ja sellega mõnel võistlusel osaleda. “Mujal maailmaski istuvad noored väga varakult WRC-masina rooli,” rääkis ta.