FOTO | Vormel-1 saab uue logo. Kas märkasid vana logo peal kavalat nüanssi?
Vormel-1 sarja haldav Liberty Media viib F1 brändi juures läbi suure muudatuse: nimelt kavatsetakse alates järgmisest hooajast kasutada uut logo, asendades sellega viimased 24 aastat kasutusel olnud ja ikooniliseks saanud märgi.
Kuigi praegune logo on paljudel spordisõpradel une pealt selge, ei ole siiski paljud fännid ilmselt tähele pannud, et kahe värvilise kujutise vahel asub "negatiivses ruumis" valge number 1.
Vana ja tuntud logo uuega asendamine on fännide seas tekitanud juba väikese tormi: paljud ei soovi näha, et kaua kasutusel olnud ja siiani töötav märk niisama ajaloo prügikasti visatakse.
Uue logo osas oli laual kolm varianti, millest osutub kõigi eelduste kohaselt valituks alloleval pildil alumine:
Tõenäoliselt tutvustatakse fännidele uut logo moel või teisel juba sel nädalavahetusel Abu Dhabi GP-l.