FIA viib F1-es läbi suured muudatused (täiendatud 17.01)
Alates 2004. aastast on F1-es kohustuslik standart pidurisüsteem, standart tagatiivad, vastupidavad komponendid ning kõikidel mootoritootjatel on kohustus vajadusel kõiki meeskondi mootoritega varustada.
Alates 2005. aastast peab mootor F1-es vastu pidama vähemalt 2 etappi, vastasel korral järgneb FIA poolt karistus, mida täpsustakse tulevikus.
Alates 2006. aastast peab F1-es kasutusel mootor juba vastu pidama 6 etappi ning ühtlasi keelustatakse kallid metallisulamid.
Järelkaja:
Jean Todt: „Kulude kärpimine on positiivne samm.“
Michael Schumacher: „Minule oleks meeldinud elektroonikaga jätkata, kuna minu meelest võiksid autod olla nii kiired kui võimalik. Hea meeskond jääb endiselt heaks meeskonnaks, kuna F1 auto juures on tuhendeid detaile, mida muuta ja arendada.“
Max Mosley: „Kui meeskonnaomanikud esialgsest šokist üle said, tulid nad muudatustega kaasa.“
Eddie Jordan: „See oli kõige positiivsem meeskonnaomanike kohtumine F1-e ajaloos. See on meile tähtsaks päevaks.“
Paul Stoddart: „Regulatsioonid aitavad F1-el taas kord saada parimaks motospordisarjaks maailmas.“
David Richards: „Otsus on fenomenaalne. See on suur samm edasi, mida fännid kaua on oodanud.“
Frank Williams: „Olen kahe käega muudatuste poolt, kuid mõned detailid vajavad selgitamist.“