Alates 2003. aastast on keelustatud varuauto kasutamine GP-del. Kvalifikatsiooni ja võistlussõidu vahel asuvad vormelid
parc ferme’s
ning meeskondadel on keelatud auto kallal töötamine, hädavajalike muudatuste tegemine on lubatud ainult FIA range kontrolli all. Keelustatakse ka raadio teel suhtlemine boksi ja võidusõitja vahel ning info- ja andmevahetus auto ja meeskonna vahel. Ühtlasi ei ole alates sellest hooajast lubatud kasutada veojõukontrolli, automaatset stardisüsteemi ning täisautomaatseid käigukaste (manuaalkäigukastidele üleminek võib aset leida mitte hooaja algusest, kuna meeskonnad vajavad aega uute käigukastide väljatöötamiseks). FIA lubab meeskondadel kasutada standardkomponente, mis tähendab, et meeskondadel on lubatud teiste meeskondade poolt ehitatud detaile kasutada.

Alates 2004. aastast on F1-es kohustuslik standart pidurisüsteem, standart tagatiivad, vastupidavad komponendid ning kõikidel mootoritootjatel on kohustus vajadusel kõiki meeskondi mootoritega varustada.

Alates 2005. aastast peab mootor F1-es vastu pidama vähemalt 2 etappi, vastasel korral järgneb FIA poolt karistus, mida täpsustakse tulevikus.

Alates 2006. aastast peab F1-es kasutusel mootor juba vastu pidama 6 etappi ning ühtlasi keelustatakse kallid metallisulamid.

Järelkaja:

Jean Todt: „Kulude kärpimine on positiivne samm.“

Michael Schumacher: „Minule oleks meeldinud elektroonikaga jätkata, kuna minu meelest võiksid autod olla nii kiired kui võimalik. Hea meeskond jääb endiselt heaks meeskonnaks, kuna F1 auto juures on tuhendeid detaile, mida muuta ja arendada.“

Max Mosley: „Kui meeskonnaomanikud esialgsest šokist üle said, tulid nad muudatustega kaasa.“

Eddie Jordan: „See oli kõige positiivsem meeskonnaomanike kohtumine F1-e ajaloos. See on meile tähtsaks päevaks.“

Paul Stoddart: „Regulatsioonid aitavad F1-el taas kord saada parimaks motospordisarjaks maailmas.“

David Richards: „Otsus on fenomenaalne. See on suur samm edasi, mida fännid kaua on oodanud.“

Frank Williams: „Olen kahe käega muudatuste poolt, kuid mõned detailid vajavad selgitamist.“

FIA otsust pole kommenteerinud McLareni juht Ron Dennis, kes lahkus Londonis peetud nõupidamiselt kõige rahulolematu näoga. Ron Dennise arvates peaks F1 olema tehnika viimane sõna ning ta on pikka aega olnud elektrooniliste seadmete kasutamise pooldaja.