Võistlusinseneridel on keelatud sõitjatele edastada infot mootori, rehvide, pidurite jms kohta, mis kuulub võistlusstrateegia paika panemise ja muutmise valdkonda. FIA tahab nimelt, et piloodid oma strateegia sõidu ajal ise määraksid.

"Me kuuleme igat sõnumit, võite selles kindel olla. Peame olema ettevaatlikud kodeeritud sõnumitega. Kui meil on kahtlusi, et sõnum on kummaline, vaatame me auto andmeid ja näeme, kas seal on midagi sõnumile vastavalt muudetud," hoiatas FIA võistlusdirektor Charlie Whiting ESPN-i vahendusel.

"On spekuleeritud, et näiteks boksitahvlil punase tule süttimine tähendab üht, kollane teist ja valge kolmandat asja. Kuid meil on ka nende jälgimiseks kaamerad üleval. Kui midagi kahtlast sünnib, saame selle järele küsida. Usun, et tiimid teevad kõikvõimaliku, et anda sõitjatele nii palju informatsiooni kui võimalik. Ma loodan lihtsalt, et nad teevad seda legaalsel viisil."

Seevastu sõitjatele pole raadioside osas piiranguid pandud. "Kui üks sõitja tahab teist idioodiks kutsuda, siis tal on endiselt see võimalus," märkis Whiting.