Hooaja jooksul tehtud arendustööga on Prantsuse rehvitootja jõudnud nii kaugele, et teatud radadel on nende klientidel eelis.

“Fakt, et neli punktikohta läksid Michelini esindajatele, ei ole ainult sellepärast, et teistel oli probleeme vastupidavusega,” rääkis Brawn. “Bridgestone on teinud väga head tööd ning mõnel rajal toimivad nende rehvid palju paremini kui Michelini omad. Samas mõnel teisel, nagu Hockenheimring, on eelis konkurendil. Meie ja Jaapani rehvitootja oleme teinud edusamme, kuid Williams-BMW-Michelin omab ikka edumaad seda tüüpi radadel.”

Bridgestone’i esindaja Hisao Suganuma rääkis, et isegi nüüd, kus meeskonnad ja piloodid puhkavad kolm nädalat enne Ungari GP-d, teevad nemad tööd, et selgitada, miks oli nende konkurent nii palju parem Saksamaa GP-l. Ta lisas, et septembris toimuvaks Itaalia GP-ks, mis toimub Monza ringrajal ning mis on sarnane Hockenheimiga, püütakse arendada oma toodangut. Seega on loota, et Bridgestone’i kliendid suudavad pakkuda rohkem konkurentsi Michelini esindajatele just Monzas, mis peaks olema hetkel sobivam Williamsile.

“Me peame midagi tegema probleemi lahendamiseks ning koos Bridgestone’ga tegeletakse sellega,” lisas Brawn. “Probleem Hockenheimis polnud tempo languses. Vaadates meie ringiaegu, siis on näha, et need olid kaunis ühtlased. Me ei olnud lihtsalt piisavalt kiired.”