“Auto aerodünaamika on vastavuses uute FIA reeglitega 2001 aastaks. Muudatused reeglites on palju suuremad, kui 1998 aastal tulnud reeglite puhul,” ütles peadisainer Rory Byrne. “Ümber on tehtud põhiliselt esitiivad ja nina, aga arendatud on pea kogu autot ning näiteks vedrustus on samuti täiesti uus, et maksimaliseerida Bridgestone`i uute rehvide kasutegurit.”

“Et võita sel hooajal, läheb meil vaja tehnikat ja inimesi, kes meil hetkel olemas on,” ütles Ferrari juht Luca di Montezemolo. “Meil läheb vaja motivatsiooni ja võimalusi võitmiseks ning need meil on. Meil on vaja ka maailma parimaid piloote ning need on meil samuti olemas. Olen näinud palju vaeva selle meeskonna koostamisega ning ma ei luba seda mingi hinna eest lammutada.”

“F2001-l on uus mootor 050, mis on oma eelkäija 049 edasiarendus. Me oleme üritanud parandada autot pea kõikides kohtades ning seda FIA uute reeglite järgi,” ütles Jean Todt.

Michael Schumacher läheb püüdma neljandat meistritiitlit ning motivatsioon on mehel alles. “Maailmameistritiitli võitmine oli minu jaoks väga eriline sündmus ning tänud selle eest tifosidele. Mõni võib mõelda, et olen kaotanud motivatsiooni, kuid ma tahan, et Ferrari oleks esimene veel mitmete hooaegade jooksul,” ütles valitsev maailmameister.