Nimelt ütles Ecclestone Mercedesele, et annab neile 50 miljonit naela (68 miljonit eurot), kui nad suudavad Red Bulli edu korrata ehk kahel hooajal järjest konstruktorite karika võita. Mercedes suutis. Mängleva kergusega. Neli etappi enne hooaja lõppu.

"See oli tõesti lollus, kui ma ütlesin, et kui nad saavutavad sama, mida Red Bull tegi ehk tulevad kahel aastal järjest meistriks ja võidavad 21 etappi, siis saavad nad selle eest tasutud," tunnistas Ecclestone The Timesile.

"See oli pisut rumal, kuid ma arvasin, et Red Bull on hakkama saanud millegi erilisega, mida saab teistel olema raske korrata. Aga Mercedes tegi seda ning saab oma raha aasta lõpus, nagu ma lubasin."

Mercedesele kulub selline summa marjaks ära, sest teise järjestikuse tiitli püüdmine viis nad 77 miljoni naelaga kahjumisse.

Samal ajal on Ecclestone'i peale maruvihased kõik teised tiimid, kes peavad oma järgmise aasta mudeli arendustööd sisuliselt prügikasti viskama, sest vormelimagnaat tahab 2016. aastast kasutusele võtta uuesti V8 mootorid. Ikka sellepärast, et need fännide sõnul enam "õiget häält" ei tee.

Eeldatavasti ei saa Ecclestone'il oma jüngrite veenmine lihtne olema, sest nii kiirete reeglitemuutuste tegemiseks peavad tiimid selleks nõusoleku andma. Praegused mootorireeglid on kinnitatud 2020. aastani.

"Ma ei usu, et me peaksime tiimide nõusoleku saama. Ma arvan, et me peaksime selle lihtsalt ära tegema ja neile ütlema," arvas Ecclestone. "Kui sulle ei meeldi, võid sa alati arbitraaži minna. Me võiksime V8-d järgmisel aastal tagasi võtta. Selle ehitab üles väga vähese ajaga, seega me peaksime seda tegema."